-
1. Data: 2005-06-25 13:14:41
Temat: Pytanie dot. organizacja pracy
Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
Praca polega na wyjmowaniu z szafy okreslonych materiałów, pracy nad nimi,
tworzeniu zestawień i ogólnie biurokratycznej obróbce tychże materiałów i po
wykorzystaniu ich... odłożeniu na miejsce do szafy.
Pytanie brzmi:
Czy słuszne jest nie odkładanie tych materiałów od razu na miejsce, a
gromadzenie ich w określonym miejscu celem odłożenia do szafy niejako
hurtowo w terminie późniejszym ?
Chodzi o to, że pracownicy biorą z szafy materiały, a potem odkładają "na
kupę", a następnie inny pracownik w wolnej chwili odkłada to na miejsce.
--
Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
Pisz e-listy nie e-maile !!
-
2. Data: 2005-06-25 17:56:32
Temat: Re: Pytanie dot. organizacja pracy
Od: Wwa <w...@n...pl>
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> Chodzi o to, że pracownicy biorą z szafy materiały, a potem odkładają "na
> kupę", a następnie inny pracownik w wolnej chwili odkłada to na miejsce.
Nie należy tak robić z kilku powodów:
1. dokumenty stojące zawsze w tym samym miejscu są natychmiast dostępne,
nie szuka się ich
2. jeżeli coś chcemy dołożyć do segregatora danej sprawy w przypadku gdy
nie ma go na miejscu, dokument kładziemy byle gdzie, bywa że diabeł go
ogonem nakrywa i zmarnuje się wiele godzin na jego poszukiwanie
3. osoba układająca w wolnej chwili dokumenty na miejsce zawsze ma
poczucie niedowartościowana
4. jeżeli kilka osób korzysta z dokumentów zapodzianie nawet całego
segregatora zdarza się niestety
Wwa