PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania z Javy pilnie :)

  • 11. Data: 2005-08-26 09:44:50
    Temat: Re: Pytania z Javy pilnie :)
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Konrad wrote:
    [...]
    > Gwarantuje Ci, ze świetna znajomość Javy może nie wystarczyć w
    > zetknięciu z kobieta z HR która ma pytania przygotowane na kartce -
    > pytając cie (z C++) o funkcje virtualne musisz jej wyśpiewać regółkę, a
    > nie powiedzieć kiedy je należy stosować oraz jakie są plusy i minusy bo
    > tego to ona na kartce juz nie ma.

    O to może być ciekawe doświadczenie. Pani z HR wypytująca
    o język programowania. Podejrzewam, że nie uniknął bym
    śmiechu :D Zresztą miałem podobną sytuację, gdy pani
    wypytywała mnie o technologie, języki jakie znam - parę
    razy coś przekręciła i musiałem dociekać, o sso chodzi ?

    Ale wypytywania przez nią sobie nie wyobrażam, najwyżej
    wręczenie testu i zaproszenie do rozwiązywania go albo
    przekazanie pałeczki jakiemuś specjaliście.

  • 12. Data: 2005-08-26 09:55:09
    Od: Tomasz Nazar <t...@g...com>

    Konrad napisał(a):
> [...]
    > skrajną głupotą jest chyba jedynie pójście na taką rozmowę nieprzygotowany.
    > W firmie w której pracowałem zatrudnialiśmy dodatkowych pracowników,
    > goście przychodzili obryci z teorii języka, aż im uszami się wiedza
    > wylewała, ale praktycznego kawałka kodu już nie umieli napisać, nie
    > umieli odpowiedzieć na pytania sprawdzające logikę myślenia - wtedy to
    > jest kandydat który firmie więcej zaszkodzi. Sytuacja odwrotna jest
    > troszkę lepsza - bo kruczków zawsze się nauczysz ... myślenia już raczej
    > trudniej. Najgorsze to, że w pierwszej fazie badają właśnie znajomość

    Kolego Konradzie. Wylalo sie troche w ostatnich dwoch postach od Ciebie,
    a pierwszy w tym watku sugerowal, ze to jakis biedny studencina, co
    rodzice kazali isc do pracy, znalazl ogloszenie "Java" i trza sie w
    wieczor nauczyc. Ladnie zasugerowalem danie sobie spokoj i nauke.

    A po co pytanie Twoje o "Odpowiedzi" na najczesciej zadawane pytania w
    Javie w poscie rozpoczynajacym ten temat?

    Bez Twojego pytania o odpowiedzi, to bym pewnie inaczej zareagowal, a
    moze wcale.

    Tomasz

    --
    _czas_wyborow_nadchodzi__rusz_glowa________simplicit