PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania na rozmowe o prace

  • 1. Data: 2004-11-18 17:35:00
    Temat: Pytania na rozmowe o prace
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>

    Na rozmowie zamierzam poruszyc te kwestie:

    - cele stanowiska (co mam zrobic, jakie sa spodziewane efekty itp),
    - narzędzia pracy (co dostane i sposób ich wykorzystania),
    - organizacja pracy (czy mam cos nałozone od góry, czy mam wolną rękę),
    - czas - dyspozycyjność (jak w nazwie, jaki mam czas pracy)
    - zatrudnienie - (na jakich warunkach)

    czy o cos jeszcze powinienem zapytac na rozmowie?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-11-18 17:45:30
    Temat: Re: Pytania na rozmowe o prace
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 18:35:00 +0100, Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>
    napisał:

> [...]
    > - zatrudnienie - (na jakich warunkach)
    >
    > czy o cos jeszcze powinienem zapytac na rozmowie?

    Ty sie martw o co Ciebie zapytaja ;)
    Tu masz sciage prawdopodobnych pytan

    65&v=2&s=0

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-11-18 18:03:49
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>

    > Ty sie martw o co Ciebie zapytaja ;)
    > Tu masz sciage prawdopodobnych pytan

    bez przesady, jak musisz sie pytac, a nie martwic sie.. to moze lepiej
    nie ruszac sie z domu?? :):):)

  • 4. Data: 2004-11-18 19:35:40
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    napisał:

> [...]
    > - organizacja pracy (czy mam cos nałozone od góry, czy mam wolną rękę),
    > - czas - dyspozycyjność (jak w nazwie, jaki mam czas pracy)

    Ja bym jeszcze zapytał o następujące rzeczy
    - w jaki sposób oceniana będzie praca, kto będzie dokonywał tej oceny i na
    podstawie jakich kryteriów
    - jak wyniki pracy będą wpływac na wynagrodzenia
    - jakie są szanse awansu, jak wygląda ścieżka kariery w firmie
    - w jaki sposób firma motywuje pracowników (podwyżki, premie po
    zakończeniu projektu, premia z zysków, niefinansowe metody)
    - jak wyglądają szkolenia w firmie (wewnętrzne - firma kręci się w kółko;
    zewnętrzne - napływ nowej wiedzy do firmy),
    - na jaka formę rozwoju umiejętności pracowników stawia firma (szkolenia,
    uczestnictwo w projektach, samodzielne kształcenie lub tez brak rozwoju)

    to tyle, jesli chodzi o sprawy bezpośrednio mające wpływ na stanowisko, na
    które aplikujesz. Ponadto dobrze jest dowiedzieć się czegoś o samej
    firmie, rynku, na którym działa (czy jest stabilny, czy podatny na
    wachania koniunktury), czy firma ma stałych i dużych klientów, czy obraca
    się na lokalnym rynku drobnych klientów itp. itd., ale to już mozna
    wyczytac najczęściej z ich stron internetowych

    To tyle :)

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 5. Data: 2004-11-18 21:44:33
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>

    > To tyle :)

    Serdeczne dzieki, mam juz mala liste pytan.. ;)
    Zobaczymy jutro, jaki bedzie efekt.

    Pozdrawiam
    Jacek