PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pyt: Praca w Anglii po przystąpiniu do UE

  • 1. Data: 2003-12-27 12:56:46
    Temat: Pyt: Praca w Anglii po przystąpiniu do UE
    Od: "Bartek" <d...@a...pl>

    Witam:)

    Czy ktoś orientuje jak wyglada możliwość wyjazdu i zatrudnienia w Anglii po
    prystąpieniu Polski do UE? Pytania:
    1. Czy mogę sobie tak swobodnie wjechać do Anglii bez tłumaczenia się przed
    ich Imigration Officer?
    2. Czy potrzebuję oświadczenie pracodawcy (jak obecne), ze mnie zatrudni(ł)?o
    w sumie nie musi gwarantować, ze mnie wpuszczą.
    3. Wybieram się w odwiedziny do mojej narzeczonej w styczniu. Mam pytanie, o
    osobiste wrażenia ze spotkaniami z IO.
    4. Jak właściwie to jest jak się pracuje w Anglii?

  • 2. Data: 2003-12-27 14:08:47
    Temat: Re: Pyt: Praca w Anglii po przystąpiniu do UE
    Od: "Marcin Kozłowski" <k...@W...gazeta.pl>

    Bartek <d...@a...pl> napisał(a):

    > Witam:)
    >
    > Czy ktoś orientuje jak wyglada możliwość wyjazdu i zatrudnienia w Anglii
    po
    > prystąpieniu Polski do UE?

    tak

    Pytania:
    > 1. Czy mogę sobie tak swobodnie wjechać do Anglii bez tłumaczenia się
    przed
    > ich Imigration Officer?

    tak

    > 2. Czy potrzebuję oświadczenie pracodawcy (jak obecne), ze mnie zatrudni
    (ł)?o
    > w sumie nie musi gwarantować, ze mnie wpuszczą.

    nie

    > 3. Wybieram się w odwiedziny do mojej narzeczonej w styczniu. Mam pytanie,
    > osobiste wrażenia ze spotkaniami z IO.

    trzeba miec troche funciorow, byc naturalnym, nie denerwowac sie, no i
    kontakt do znajomej koniecznie, moze tez jakies zaproszonko

    > 4. Jak właściwie to jest jak się pracuje w Anglii?

    nie wiem

  • 3. Data: 2003-12-27 23:32:20
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    Marcin Kozłowski wrote:
    > trzeba miec troche funciorow, byc naturalnym, nie denerwowac sie, no i
    > kontakt do znajomej koniecznie, moze tez jakies zaproszonko
    na plus jezeli bedziesz w stanie z nimi pogacac po ichniemu, jezeli
    przylecisz samolotem, zrob wczesniej rezerwacje w jakims hotelu na swoje
    nazwisko jezeli nie bedziesz miec zaproszenia.

    wrazenia: nie boli. bardziej sie do mnie czepial polski pogranicznik na
    przejsciu do slowackiej budki z piwem.

    marcin

  • 4. Data: 2003-12-30 05:40:15
    Od: "bart" <b...@g...pl>

    Użytkownik <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> napisał w wiadomości

    wrazenia: nie boli. bardziej sie do mnie czepial polski pogranicznik na
    przejsciu do slowackiej budki z piwem.

    raczej tego nie bedzie, podobno ma powstac male schengen
    skladajace sie z polski czech wegier i slowacji