PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Psychosomatyka a...życia mus pracy ;)

  • 1. Data: 2007-03-19 17:56:16
    Temat: Re: Psychosomatyka a...życia mus pracy ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@l...googlegr
    oups.com...

    M:
    > Paranojka, nie paranojka, wiosenna, nie wiosenna, ale dobrze płatna ;P
    > Spadam do roboty.

    S:
    > Spadaj spadaj...tyle ze co później...[jak już spadniesz] ;P
    > I nie wykecisz się kota łapami czy ogonem... ;)

    M:
    Jak już spadnę, to później się znowu "wespnę" ;P
    Na tym życie polega ;P

    S:
    Tak się życie "plecie" [takie są jego koleje]...ale czy na tym "życie
    polega"? ;)
    Umiejętnosć życia polega na chęci cieszenia się wszystkim co przynosi
    [tak spadaniem jak i wspinaniem się, a nawet...odpoczywaniem pomiędzy jednym
    a drugim...]

    S:
    > Co wy tak wszyscy z tymi pieniędzmi i robotą macie?! ;D

    M:
    Co my mamy? Urwanie głowy, leniu patentowany! ;D
    Zarabiam, bo muszę i chcę ... ale Ty tego nie zrozumiesz ...

    S:
    Rozumiem rozumiem [i to lepiej niż myślisz]...
    kiedyś też tak miałem [a jakże]
    póki nie stwierdziłem że "to nie jest życie"...[owo muszenie] ;P

    Jak wam pomóc się "odmusieć"? Więc daję przykład...a co dostaję...? ;)
    "Czarną Niewdzięczność" "niezrozumienie" "wyzywanie od leni"...w sumie nie
    dziwi nic...
    Też bym pyszczył jak bym myślał że ja "muszę" a ktoś może sobie powiedzieć
    "nie" i już... ;)

  • 2. Data: 2007-03-19 18:50:55
    Od: "Magda" <e...@i...pl>

    On 19 Mar, 18:56, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:1...@l...googlegr
    oups.com...

> [...]
    > Na tym życie polega ;P
    >
    > S:
    > Tak się życie "plecie" [takie są jego koleje]...ale czy na tym "życie

    Na czym życie polega, polega, polega???
    To wie tylko Sky kolega
    Yeah, nasz Sky niezastąpiony
    Yeah, yeah, uwielbiony
    Yeah, yeah, przez miliony

    Czymże grupa jest bez Sky'a
    Oh yeah
    Tu bez Sky'a same jaja
    Oh yeah
    A ze Sky'em jeszcze większe
    Oh, yeah
    Weź że Sky już przestań jęczeć ...
    Oh, yeah ... yeah...yeah...

    > Umiejętnosć życia polega na chęci cieszenia się wszystkim co przynosi
    > [tak spadaniem jak i wspinaniem się, a nawet...odpoczywaniem pomiędzy jednym
    > a drugim...]

    No ja tak mam, a Ty? Ja cieszę się wszystkim.
    A u Ciebie to tylko teoria, czy też tak masz?

> [...]
    > Zarabiam, bo muszę i chcę ... ale Ty tego nie zrozumiesz ...
    >
    > S:
    > Rozumiem rozumiem [i to lepiej niż myślisz]...

    Czyli przestało Cię cieszyć to, co wykonywałeś.
    Nie dawało Ci radości... To smutne...

    > póki nie stwierdziłem że "to nie jest życie"...[owo muszenie] ;P

    A to Ty musiałeś? Ja napisałam, że chcę.

    > Jak wam pomóc się "odmusieć"? Więc daję przykład...a co dostaję...? ;)
    > "Czarną Niewdzięczność" "niezrozumienie" "wyzywanie od leni"...w sumie nie
    > dziwi nic...

    Jak sobie żyjesz z odsetek, to w sumie... nie dziwi nic...

    > Też bym pyszczył jak bym myślał że ja "muszę" a ktoś może sobie powiedzieć
    > "nie" i już... ;)

    I dlatego pewnie czasami pyszczysz ...;P

    Pozdr.
    Magda

  • 3. Data: 2007-03-19 19:38:00
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Magda <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@o...googlegro
    ups.com...

    M:
    Weź że Sky już przestań jęczeć ...

    S:
    Dlaczego? Ze względu na ciebie? ;)
    A jeśli to lubię...? ;P

> [...]

    M:
    No ja tak mam, a Ty? Ja cieszę się wszystkim.
    A u Ciebie to tylko teoria, czy też tak masz?

    No nie za bardzo tak masz...tu się niektórymi niezbyt cieszysz ;P
    A skoro nie potrafisz się cieszyć wszystkim i wszystkimi...to nadal jesteś
    wybiórcza i twoje deklaracje "Ja cieszę się wszystkim" to właśnie tylko
    teoria i życzeniowość ;)

> [...]
    > kiedyś też tak miałem [a jakże]

    M:
    Czyli przestało Cię cieszyć to, co wykonywałeś.

    Gorzej...właśnie dawało...aż za dużo... ;)

    > póki nie stwierdziłem że "to nie jest życie"...[owo muszenie] ;P

    M:
    A to Ty musiałeś? Ja napisałam, że chcę.

    S:
    Czyżby? ;)
    Pierwsze słowo się liczy... ;D
    "Zarabiam, bo muszę..." to twoje zdaje się słowa? ;P

    S:
    > Jak wam pomóc się "odmusieć"? Więc daję przykład...a co dostaję...? ;)
    > "Czarną Niewdzięczność" "niezrozumienie" "wyzywanie od leni"...w sumie nie
    > dziwi nic...

    M:
    Jak sobie żyjesz z odsetek, to w sumie... nie dziwi nic...

    S:
    Nie ważne "z czego" żyję...czy z odsetek czy "samą miłością"...ważne ze
    żyję! :)

    > Też bym pyszczył jak bym myślał że ja "muszę" a ktoś może sobie powiedzieć
    > "nie" i już... ;)

    M:
    I dlatego pewnie czasami pyszczysz ...;P

    S:
    Im mniej muszę...tym mniej pyszczę...
    a owo choćby i "więdnące pyszczenie" to znak
    że jeszcze wciąż za dużo "muszę"... ;)