PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przeprosiny

  • 1. Data: 2007-05-18 12:56:31
    Temat: Przeprosiny
    Od: a...@g...com

    Witam serdecznie.
    Chciałabym przeprosić wszystkich członków tej grupy za wiadomości,
    jakie tu zamieszczałam (zarabianie w internecie). Nie byłam do końca
    świadoma w jaki sposób działają tego typu grupy dyskusyjne, co nie
    zwalnia mnie z przestrzegania panujących to zasad. Mam nadzieję, że
    nie będziecie mi mieli tego za złe... jednocześnie obiecuję więcej nie
    zamieszczać tego typu wiadomości w grupach dyskusyjnych. Jeszcze raz
    przepraszam. Pozdrawiam:)
    Alicja

  • 2. Data: 2007-05-18 14:19:32
    Temat: Re: Przeprosiny
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    a...@g...com napisał(a):
    > Jeszcze raz przepraszam.
    Brawo!

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-05-18 20:51:50
    Od: Kira <k...@o...pl>

    Re to: a...@g...com [18 May 2007 05:56:31 -0700]:

    > Chciałabym przeprosić wszystkich członków tej grupy za wiadomości,
    > jakie tu zamieszczałam (zarabianie w internecie).

    Jestem pod wrażeniem. Naprawdę.
    Z mojej strony - uznaję że sprawy nie było.

    Kira (pozdrawiam)

    --
    _ _ ____ _______________________________________
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |

  • 4. Data: 2007-05-21 13:56:02
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    a...@g...com pisze:
    > Witam serdecznie.
    > Chciałabym przeprosić wszystkich członków tej grupy za wiadomości,
    > jakie tu zamieszczałam

    w ciezkim szoku co prawda jest jestem,
    ale za to ile nadziei we mnie tchnęłaś tym listem!

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.