PracaGrupypl.praca.szukana.Przedstawiciel-Konsultant

  • 1. Data: 2003-07-05 13:03:14
    Temat: .Przedstawiciel-Konsultant
    Od: n...@o...pl

    Poszukuje pięć osób(biznesmenów,dobrych organizatorów,konkretnych ludzi)do promocji
    firmy na rynki zachodnie,zwłaszcza na rynek niemiecki.Jest to rynek
    zdrowia,współpraca z producentem numer jeden z Francji. Najbliższe plany firmy, to
    dokonać obrotu trzy miliardy euro . ( Z tego obrotu firma wypłaci
    prowizję)Wymagania- minimum średnie ,znajomość j. niemieckiego,doświadczenie w
    branży.dyspozycyjność.CV i list motywacyjny proszę kierować na adres e-mail:
    v...@o...pl.

    v...@o...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-07-05 21:12:18
    Temat: Re: .Przedstawiciel-Konsultant
    Od: "JM" <j...@h...pl>

> [...]
    w branży.dyspozycyjność.CV i list motywacyjny proszę kierować na adres

    no jestem ciekawy ilu to biznesmenow napisze do goscia, ktory nie podaje nic
    oprocz darmowego adresu email?