PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przebieg zatrudnienia w CV

  • 1. Data: 2005-04-11 21:25:34
    Temat: Przebieg zatrudnienia w CV
    Od: "Sergiusz Sobieraj" <s...@o...pl>

    Witam,

    mam pytanko, w jaki sposób ładnie będzie umieścić informację o przebiegu
    zatrudnienia w swoim CV - w moim przypadku pracuję od dwóch lat przy jednym
    biurku w jednej firmie i robię to samo... jednak formalnie pracowałem w tym
    czasie w trzech firmach (pracodawca z jakiś względów podatkowych przerzucał
    ludzi pomiedzy spółkami córkami). Nie chcę żeby na pierwszy rzut oka CV
    wyglądało na życiorys skoczka - chcę ładnie podkreślić ciągłość
    zatrudnienia. Czy można w ogóle nie rozróżniać tych okresów jeśli firmy
    należały do jednej grupy kapitałowej (nazwa stanowiska w umowie minimalnie
    się różniła)?

    Pozdrawiam, Sergiusz

  • 2. Data: 2005-04-11 21:44:27
    Temat: Re: Przebieg zatrudnienia w CV
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 23:25:34 +0200, Sergiusz Sobieraj
    <s...@o...pl> napisał:

    > Nie chcę żeby na pierwszy rzut oka CV
    > wyglądało na życiorys skoczka - chcę ładnie podkreślić ciągłość
    > zatrudnienia.

    Napisz jedna nazwe stanowiska i daty od - do , a jako firme zatrudniajaca
    pierwsza chronologicznie, a w nawiasie trzy pozostale z objasnieniem "Po
    restrukturyzacjach w ramach [nazwa grupy kapitalowej] , kolejno w xxx,
    yyy, zzz, pelniac te same obowiazki po przejeciu calosci pracownikow przez
    kolejne firmy.

    Lub jakos podobnie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-04-12 01:19:03
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Sergiusz Sobieraj <s...@o...pl> napisał(a):

    > Nie chcę żeby na pierwszy rzut oka CV
    > wyglądało na życiorys skoczka - chcę ładnie podkreślić ciągłość
    > zatrudnienia.

    A może potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, żeby mu się szybciej
    ruszał, bo jak wokół pracownika powietrze się nie gotuje to znaczy,
    że jest za powolny, a i tak trzyma pracownika do czasu aż ten się nie
    wypali.

    A może potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, bo sam ma refleks
    szachisty.

    A może wreszcie potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, bo będzie
    chciał żeby mu ktoś skakał po piwo :)

    Marek

  • 4. Data: 2005-04-12 07:22:34
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szachisty.
    >
    > A może wreszcie potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, bo będzie

    Wątpliwe mocno, żeby pracodawca chciał skoczka. I oby nie chciał gońca.

  • 5. Data: 2005-04-12 07:24:00
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Sobieraj" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d3eq0g$d0f$1@news.onet.pl...
> [...]
    > należały do jednej grupy kapitałowej (nazwa stanowiska w umowie minimalnie

    Napisz nagłówkowo nazwę spółki matki a poniżej daty i nazwy spólek córek.
    Aha, no i jak zmienisz (uwypuklisz nieco) różne zakresy obowiązków w róznych
    spółkach to sprawisz wrażenie, że robiłeś w każdej różne, inne rzeczy.