PracaGrupypl.praca.dyskusjePrywatne rozmowy z prywatnej komórki w pracy

  • 1. Data: 2006-08-24 09:33:13
    Temat: Prywatne rozmowy z prywatnej komórki w pracy
    Od: Fixa <f...@i...pl>

    Witam,

    z tego co wiem, pracodawca może zakazać rozmów prywatnych (nawet z prywatnych
    komórek) w czasie pracy.

    Czy dotyczy to także przerw w czasie pracy?

    PS. Jako osoba wykonująca zajecię szkodliwe dla zdrowia, przysługuję mi 5
    minutowa przerwa na każdą roboczogodzinę.

  • 2. Data: 2006-08-24 14:19:49
    Temat: Re: Prywatne rozmowy z prywatnej komórki w pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Aug 2006 11:33:13 +0200, Fixa <f...@i...pl>
    zakodował:

    >PS. Jako osoba wykonujÄ...ca zajeciÄ(TM) szkodliwe dla zdrowia, przysĹ,ugujÄ(TM) mi
    5
    >minutowa przerwa na kaĹĽdÄ... roboczogodzinÄ(TM).

    Możesz podać podstawę? Przy pracy przy monitorze przysługuje 5
    minutowa przerwa co godzinę - ale nie od pracy, tylko od pracy przy
    monitorze (kartki możesz w tym czasie przekładać czy iść na spotkanie
    z szefem).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-08-28 08:47:31
    Temat: Re: Prywatne rozmowy z prywatnej kom????????????
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Kaizen wrote:
> [...]
    > minutowa przerwa co godzinę - ale nie od pracy, tylko od pracy przy
    > monitorze (kartki możesz w tym czasie przekładać czy iść na spotkanie

    Jesli jest praca godzinna to przysluguje ci przerwa od pracy, jesli w
    trakcie pracy szef zadbal o to bys na dluzszy okres czasu nie pracowal w
    pozycji siedzacej przy monitorze ect to wtedy nie przysluguje przerwa.
    (Dz.U. nr 148, poz. 973) rok 1998

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2006-08-28 08:52:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    p00hat3k wrote:
    > Generalnie to kradzież czasu pracodawcy, który płaci Ci za czas w którym
    > wykonujesz (powinieneś) jakieś zadania na swoim stanowisku pracy.

    1) Jesli przysluguje mu przerwa, to nie jest to kradziez.
    2) Pisz pod cytatem a nie nad.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-08-28 17:24:11
    Od: "p00hat3k" <p...@o...pl>

    Generalnie to kradzież czasu pracodawcy, który płaci Ci za czas w którym
    wykonujesz (powinieneś) jakieś zadania na swoim stanowisku pracy.
    Pozdr