PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszę o pomoc w sprawie urlopu!!

  • 1. Data: 2004-05-16 16:16:05
    Temat: Proszę o pomoc w sprawie urlopu!!
    Od: "Greg" <g...@i...pl>

    Mam do wykorzystania 20 dni urlopu. Lecz problem tkwi w tym, że pracuję w
    firmie, gdzie pracuje się 7 dni w tygodniu, na dodatek co tydzień zmienia się
    grafik i nie wiem w które dni mam wziąc urlop, a pracuję nie codziennie, tylko
    3-4 dni w tygidniu. czy gdybym chciał wziąć 16 dni wolnych (od soboty do
    niedzieli) to muszę wykorzystać 10 dni uroplu czy 16?? jak to jest?? dzieki z
    góry.. pozdry

  • 2. Data: 2004-05-17 09:55:24
    Temat: Re: Proszę o pomoc w sprawie urlopu!!
    Od: MEva <x...@x...pl>

    16 May 2004 18:16:05 +0200, na pl.praca.dyskusje, Greg napisał(a):
    > 3-4 dni w tygidniu. czy gdybym chciał wziąć 16 dni wolnych (od soboty do
    > niedzieli) to muszę wykorzystać 10 dni uroplu czy 16?? jak to jest?? dzieki z
    > góry.. pozdry

    Muszą ułożyć Ci grafik na okres urlopu, a potem wypisać wniosek na dni
    pracujące w przeliczeniu na godziny.
    1 dzień urlopu to 8 godzin.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-17 15:53:04
    Od: "Greg" <g...@i...pl>

    > Muszą ułożyć Ci grafik na okres urlopu, a potem wypisać wniosek na dni
    > pracujące w przeliczeniu na godziny.
    > 1 dzień urlopu to 8 godzin.

    Dzięki.. z tym że ja nie miewam raczej grafiku na dwa tygodnie wprzód. a już
    jak mam złożyć podanie o urlop jakiś czas wcześniej to musieliby ułożyć grafik
    zupełnie na inny miesiąc..i znów nie wiem.

  • 4. Data: 2004-05-19 09:52:14
    Od: "Greg" <g...@i...pl>

    Ktoś pomoże??

  • 5. Data: 2004-05-19 10:16:39
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-17 17:53, osoba przedstawiająca się jako "Greg" napisała co
    następuje:

    > Dzięki.. z tym że ja nie miewam raczej grafiku na dwa tygodnie wprzód. a już
    > jak mam złożyć podanie o urlop jakiś czas wcześniej to musieliby ułożyć grafik
    > zupełnie na inny miesiąc..i znów nie wiem.

    Nie tak ;)
    Masz do wykorzystania 160 godzin urlopu. Kiedy idziesz na urlop odcinane
    są godziny. Złóż wniosek urlopowy na czas kiedy będziesz chciał (od
    początku do końca a nie tylko dni robocze). Jak przyjdzie pora i zrobią
    Ci grafik bedziesz wiedział ile godzin urlopu wykorzystasz. Postaraj się
    jednak żeby "przez przypadek" nie władowali Ci na ten czas akurat
    ciągłej pracy bo urlopu szkoda :) ale przy takim wykorzystaniu Twojego
    czasu jak pisałeś wcześniej powinieneś zużyć około 7-8 dni przez te dwa
    tygodnie.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /