PracaGrupypl.praca.szukana › Prosze o jakąś pracę !!!!

  • 1. Data: 2005-06-24 21:40:42
    Temat: Prosze o jakąś pracę !!!!
    Od: "j.a" <j...@p...onet.pl>

    Szukam pracy od zaraz ! Najlepiej w domu przy komputerze ( posiadam stały
    dostęp do internetu) lub na terenie województwa lubuskiego. Jestem studentem
    informatyki, znam biegle angielski, ... Gwarantuje solidność, rzetelność, ...
    z mojej strony.

    Umiejętności i kompetencje techniczne:

    - bardzo dobra znajomość budowy komputerów
    - bardzo dobra znajomość urządzeń peryferyjnych
    (nabyta podczas testowania sprzętu)
    - bardzo dobra znajomość i rozeznanie obecnego rynku części
    /elementów komputerowych
    - bardzo dobra znajomość procedur handlu internetowego
    (sprzedaż i reklama produktów)

    Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera:

    - bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft
    (DOS/Win95/98/ME/2000/XP/2003)
    - bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego
    (Word, Excel, Power Point, OpenOffice)
    - bardzo dobra znajomość specyfikacji sieci Internet
    - dobra znajomość środowiska programowania HTML, PHP, MySQL
    - dobra znajomość środowiska graficznego
    (Adobe Photoshop, ImageReady, Illustrator, Corel Draw)

    Dla zainteresowanych prześle CV.

    Prosze o oferty.

    Kontakt :

    a...@w...pl

    lub

    gadu gadu : 8393173

  • 2. Data: 2005-06-25 08:23:41
    Temat: Re: Prosze o jakąś pracę !!!!
    Od: Karol Lipnicki <k...@v...int.pl>

    j.a wrote:

> [...]
    > dostęp do internetu) lub na terenie województwa lubuskiego. Jestem
    > studentem informatyki, znam biegle angielski, ... Gwarantuje solidność,

    Widzisz, ja prowadzę własną firmę. Pracuję poza domem, z daleka od rodziny
    po 20 godzin na dobę i mam chwilami dość, ale cieszę się - kiedyś wreszcie
    zarobię na siebie, na dzieci (których jeszcze nie mam) i dam ludziom pracę.
    Obrażasz mnie tym co piszesz powyżej - "najlepiej w domu" - a może wogóle
    nic nie robić i dostawać kase. W pracę zdalną, czy to ssh i administracja
    czy programowanie nie wchodzi się od razu.....

> [...]
    > - dobra znajomość środowiska graficznego
    > (Adobe Photoshop, ImageReady, Illustrator, Corel Draw)
    Masz wszystkiego po trochę - czyli razem NIC. Brak znajomości jakichkolwiek
    języków programowania.
    "Środowisko graficzne" to nie Oprogramowanie Graficzne - to dwie daleko
    mijające się kwestie. Co to jest "środowisko programowania" ?
    Jak dla mnie możnaby tak nazwać MonoLinuxa stworzonego tylko w celu pisania
    w ASP.NET - ale nie to co piszesz - to poprostu języki.
    Co to jest specyfikacja "sieci internet" - to bardzo szerokie pojęcie.
    Mówisz o ssh, telnet, tcp/ip, udp, IPv4, IPv6 czy o czym ?
    Znajmość systemów Windows - na jakim poziomie i dlaczego nie miałeś do
    czynienia z Linuxem i Unixem ?

    To tyle ode mnie - jak na moje oko TRAGEDIA....

  • 3. Data: 2005-06-25 11:28:05
    Od: webfly <w...@n...cc>

    [...]
    > To tyle ode mnie - jak na moje oko TRAGEDIA....

    Piszesz do robota :) koles tlucze 2-3 razy dziennie to samo
    do tzech watkow... moze to jakis procesik zaladowany do corna (?)
    zeby startowal cyklicznie w Linuxie ;)

    Nie wiem czy to taka desperacja czy glupota albo lenistwo...

    --
    web
    http://webdes.org