PracaGrupypl.praca.szukana › Prośba o uwiarygodnienie firmy

  • 1. Data: 2002-10-10 19:03:59
    Temat: Prośba o uwiarygodnienie firmy
    Od: m...@p...onet.pl

    Cześć,
    Jestem syudentką ze Szczecina pilnie poszukującą pracy. W gazecie znalazłam
    ogłoszenie o przepisywaniu tekstów. Firma karze sobie zapłacić kwotę 39,99 za
    przesłanie umowy, którą zwraca przy pierwszej wypłacie i 50 zł na konto w razie
    ewentualnych strat poniesionych przez firmę w trakcie mojej z nimi współpracy.
    Mam ogromną prośbę gdyż nie chciała bym zostać na lodzie. Jeślo ktoś ma z tą
    firmą złe lub dobre doświadczenia proszę daj mi znać.
    Firma to: Firma Marketingowa "ETTNA"
    ul. Piaski Starowiejskie 110
    Siedlce
    Prowadzi ją Pan Tomasz Koć
    Z góry dziękuję
    Magda

  • 2. Data: 2002-10-10 20:24:54
    Temat: Re: Prośba o uwiarygodnienie firmy
    Od: k...@t...com.pl (KG)

    Szanowna Pani
    Na zdrowy rozum wygląda To na naciąganie .
    Umowa powinna gwarantować Im i Pani właściwe zabezpieczenie interesów, bez
    dodatkowych wpłat.
    Jezeli Oni uwazają że chce ich Pani naciagnąć niech sami zapłacą Pani 100,-
    jako gwarancję że sami tego nie zrobią.
    Powodzenia.
    Krzysztof Górecki

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana