PracaGrupypl.praca.dyskusje › ,, Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie !!! "

  • 1. Data: 2006-12-09 14:14:08
    Temat: ,, Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie !!! "
    Od: "kacperekwr" <k...@o...pl>

    ,, Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie !!! "

    W Polsce pracownicy dzielą się na solidnych i opieszałych... szukam
    tych pierwszych! Jeżeli jesteś osobą: wykształconą, znasz smak
    sukcesu, pragniesz niezależności finansowej, znudziło Cię
    oczekiwanie na symboliczne podwyżki, szanujesz dyscyplinę jako jedyny
    efektywny sposób pracy, być może jesteś odpowiednim(ą)
    kandydatem(ką) na stanowisko: Administratora Poczty E-mail. Proszę
    się zastanowić !!! Co uda się osobie, której nie chce się
    poświęcić kilkunastu minut na zapoznanie się z czymś nowym? ... Na
    pewno niczego wielkiego nie osiągnie.
    Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją wyślij (nawet pustego)
    e-maila na adres k...@o...pl o temacie ,,szansa" -
    ,,gotówka lub bogaty", a natychmiast prześlę Ci szczegółową
    ofertę!

  • 2. Data: 2006-12-09 14:29:45
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby kacperekwr, 9 Dec 2006 06:14:08 -0800
    nie napisał(a), że:

    > Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją wyślij (nawet pustego)
    > e-maila na adres k...@o...pl o temacie ,,szansa" -
    > ,,gotówka lub bogaty", a natychmiast prześlę Ci szczegółową
    > ofertę!

    Kolega A. Buse pracujący w Tlenie i w toya.net.pl z pewnością będzie
    zainteresowany. Przeforwardowałem mu Twoją ofertę :).

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 3. Data: 2006-12-09 20:13:36
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    kacperekwr napisał(a):

    [ciach spam]

    Tumanku - masz problemy ze zrozumieniem nazwy grupy?