PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!!

  • 11. Data: 2006-04-07 14:39:51
    Temat: Re: Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!!
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Magda napisał(a):

    > Witam !!!
    > cały fenomen tej pracy polega na tym, że zarabia się na produkcie, którego
    > wyprodukowanie nic nas nie kosztuje!!!

    I nie daje ci to do myslenia? To nie jest ZADEN produkt tylko
    bezwartosciowe bzdety ktore ciekawi moga sobie ZA DARMO sciagnac z
    Internetu. Opamietaj sie - to co proponujesz to udzial w piramidzie
    finansowej a te pakiety, czy raporty UDAJĄ towar zeby wkrecic nawet
    tych, ktorzy w piramidki finansowe juz nie wierza (bo douczyli sie z
    matematyki - dzial przyrost geometryczny).

    > Inwestuje się 20 zł a potem zarabia
    > tysiace! Dosłownie!! wystarczy korzystac z technik marketingowych ,a
    > jakich?

    Klamiesz! Jestes obrzydliwa klamczucha. Nawet na glupie lody w
    restauracji w ten sposob nie zarobisz.

    A jesli jednak... to znaczy, ze WYLUDZILAS od ludzi pieniadze. To
    podpada pod paragraf!

    > cała potrzebna wiedza znajduje się w pakietach!!!!

    Cala potrzebna wiedza na temat piramid finansowych powinna znajdowac sie
    w twojej glowie - jesli akurat na ten temat jest tam pusto to znaczy, ze
    wagarowalas albo spalas na lekcjach. Wstydz sie i maszeruj do ksiazki!

    > wszystkie informacje są na www.magda.dobrapraca.info.pl

    Heh... klamwsto w adresie www. Reklama dzwignia handlu ale nie myl tego
    z oszukiwaniem ludzi. Z wyludzania pieniedzy daleko nie zajedziesz.

  • 12. Data: 2006-04-08 10:45:17
    Od: Katha <k...@p...onet.pl>

    Magda napisał(a):
    > Witam !!!
    > cały fenomen tej pracy polega na tym, że zarabia się na produkcie, którego

    :)) FENOMENALNE :))
    Jaki ja jestem GOOPI że nie próbuję :))

    Madzia :)) a może tak zrób sobie pszzzzzzerwe ;) ???

    --
    Katha
    katangi(SZYMPANS)poczta.onet.pl