PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prokom - wasze doswiadczenia

  • 11. Data: 2002-05-21 22:15:15
    Temat: Re: Prokom - wasze doswiadczenia
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Tue, 21 May 2002 23:22:47 +0200, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    >ważne że zakończyło się sukcesem.

    Sukces był - zwłaszcza medialny. Dużo się o Prokomie mówiło ;-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 12. Data: 2002-05-22 06:07:57
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "jerzu" <n...@j...one.pl> wrote in message
    [cut]
    > A jak z ZUSem?
    [cut]

    cos gdzies czytales...cos slyszales w telewizji...i od razu krzyczysz na
    lewo i prawo ze "Porokom winien!". To Ci odpowiem: A z ZUSem tak, jaka byla
    umowa. Koniec. Kropka.

    pzdrw.

    JSR

    PS. Wierz mi, jestem jednym z ostatnich ludzi ktorzy mogli by polubic
    prokom.... ale z zupelnie innych wzgledow niz "sprawa z zus-em"...

  • 13. Data: 2002-05-22 07:46:39
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    Jack's Smirking Revenge wrote:

    > cos gdzies czytales...cos slyszales w telewizji...i od razu krzyczysz na
    > lewo i prawo ze "Porokom winien!". To Ci odpowiem: A z ZUSem tak, jaka byla
    > umowa. Koniec. Kropka.

    Prokom podpisał? No więc jak duża firma podpisuje umowę po której dowiaduję
    się z telewizji, że ministra zwalniają, bo chciał tęże umowę poprawić to coś
    tu jest nie tak...
    Nie uważam, że Prokom jest zły, albo dobry - nie mam zdania, bo informacje
    z drugiej/trzeciej ręki nie są dość wiarygodne...
    Bardziej chodziło mi o mail Pana Andrzeja K. - nawiasem mówiąc niepodpisany
    - mało się na tej wazelinie nie wykaliłem :))

    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 14. Data: 2002-05-22 13:38:41
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "Andrzej K." <k...@2...pl> wrote in message
    > 1. Z pierwszej ręki. Ponieważ byłem pracownikiem PROKOM-u.
    > a) Absolutnie najnowsza technologia (najnowsze wersje INFORMIX-a,

    O ile wiem, to Informixa już nie ma (wykupiony prze IBM).
    IBM kupił rynek a nie produkt i mało prawdopodobne, że będzie rozwijał
    narzędzia Informixa (raczej zaoferuje narzędzia migracyjne do DB2).

    M.

  • 15. Data: 2002-05-22 14:03:47
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    Tak. To jest pewien minus.
    Ale IBM jeszcze przez kilka lat będzie support'ował niektóre produkty.

  • 16. Data: 2002-05-22 16:46:14
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Andrzej K." <k...@2...pl> napisał w wiadomości

    > d) PROKOM jest jedyną firmą informatyczną w Polsce, która UDANIE
    > wdrożyła duże projekty.

    W przeciwieństwie do jakich, innych, konkurencyjnych firm?
    I może jeszcze przybliżone wartości kontraktów + zakres
    funkcjonalny wdrożeń?

    Chester EM

  • 17. Data: 2002-05-22 22:13:36
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 22 May 2002 18:46:14 +0200, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> wrote:

    >Użytkownik "Andrzej K." <k...@2...pl> napisał w wiadomości

    >W przeciwieństwie do jakich, innych, konkurencyjnych firm?
    >I może jeszcze przybliżone wartości kontraktów + zakres
    >funkcjonalny wdrożeń?
    I moje 3 grosze :))

    Prokom maczal palce takze w innych wdrozeniach duzych systemow
    informatycznych (oprocz ZUSu np. GUC) i malo z nich to tzw. pelny
    sukces.
    Natomiast ze sposobu wypowiedzi wnioskuje ze "byly pracownik" pracowal
    raczej na stanowisku marketingowym gdyz identyczny sposob wypowiedzi
    widzialem na prezenera z Microsoft.
    Tak wiec obawiam ze zaprezentowana wczesniej opinia jest cokolwiek
    przesadzona.

    Pzdr
    Limfo

  • 18. Data: 2002-05-23 06:22:07
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Limfo <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote:
    > Natomiast ze sposobu wypowiedzi wnioskuje ze "byly pracownik" pracowal
    > raczej na stanowisku marketingowym gdyz identyczny sposob wypowiedzi
    > widzialem na prezenera z Microsoft.
    taaaak....
    jednak marketing to wciskanie pomyji do jadlodajni....
    Lukasz
    --
    left: 11288332
    Lukasz Wojtow <http://student.wszia.edu.pl/~gnz/email.html>

  • 19. Data: 2002-05-23 07:29:00
    Od: "Jarek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej K." <k...@2...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    gratuluję udanej informatyzacji ZUS :))))

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2002-05-23 08:09:59
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    > W przeciwieństwie do jakich, innych, konkurencyjnych firm?

    > I może jeszcze przybliżone wartości kontraktów + zakres

    > funkcjonalny wdrożeń?

    Firma nr 2 to SOFTBANK.

    Co powiecie o tym, że podobno PKO BP i BGŻ wyrzuciło ich z hukiem?

    Kurs akcji spadł kilkunastokrotnie.

    Firma nr 3 to COMARCH.

    Pamiętacie słynne ogłoszenie płatne w "Pulsie Biznesu" dane przeez BRE, że
    po kilku latach

    są w punkcie wyjścia przy BRE Leasing. A pracownicy są skrajnie
    niekompetentni?!

    A system billingowy dla TPSA? No coż, TPSA chce realizować u innego
    dostawcy. Dlaczego?

    Inne planowane duże wdrożenie:

    Firma nr 4 to francuski BULL i system podatkowy dla Urzędów Skarbowych.

    Tymczasem lista UDANYCH wdrożeń PROKOMu jest imponująca:

    ZUS, TPSA, WARTA, PZU, RUCH, KGHM i wiele innych ...

    A może zrobimy pozytywną listę. Podajcie przykłady udanych wdrożeń
    informatycznych.

    Jako przykład mogę podać

    SOLIDEX - udane wdrożenie systemu billingowego dla internetu (hardware +
    software).

    Ale wartość tego kontraktu to zaledwie 12,7 mln. PLN (wg. "Pulsu Biznesu").

    Dla porównania kontrakt dla ZUS to ponad 700 mln.

    TPSA, WARTA, PZU każdy znacznie ponad 100 mln.

    Teraz rozumiecie, że moje podejście jest obiektywne.

    W Polsce jest PROKOM, potem długo, długo, długo ... nic ...

    no i pomniejsze firmy typu krakowski SOLIDEX.