PracaGrupypl.praca.szukana › Projektowanie stron i sklepów internetowych za darmo

  • 1. Data: 2003-10-05 18:01:50
    Temat: Projektowanie stron i sklepów internetowych za darmo
    Od: "Michał Zygar" <m...@g...pl>

    Zaprojektuję dla Państwa profejsonalne serwisy WWW oraz sklepy internetowe,
    w oparciu o najbardziej efektywne technologie:
    -PHP
    -MySQL
    -Flash
    -HTML
    -JavaScript.
    Ponadto biegle obsługuję takie programy jak Adobe PhotoShop, PaintShop Pro,
    Dreamweaver, Flash.
    Za wykonaną pracę NIE ŻĄDAM WYNAGRODZENIA!

    Darząc mnie zaufaniem zyskujecie Państwo:
    -solidność
    -terminowość
    -rzetelność(efekt końcowy będzie kreował mój wizerunek)

    Dlaczego za darmo???

    Obecnie jestem uczniem liceum ogólnokształcącego. Projektowaniem stron WWW
    zajmuję się od roku. Na swoim koncie zanotowałem już pewne sukcesy
    (m.in.tytuł laureata etapu wojewódzkiego konkursu "Europa w Szkole", właśnie
    za stronę internetową), jednak żadna z moich prac nie jest dostępna online.
    W związku z tym pragnę nabyć doświadczenie, które mogę bez problemu okazać
    moim przyszłym pracodawcom. Dlatego za wykonanie strony WWW nie pobiorę
    żadnej opłaty.

    Pozdrawiam i czekam na oferty
    Michał

  • 2. Data: 2003-10-05 21:01:42
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Użytkownik "Michał Zygar" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moim przyszłym pracodawcom. Dlatego za wykonanie strony WWW nie pobiorę

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ROTFL..ROTFL1...ROTFL2... hehe
    Pozdrawiam
    Tomek....
    PS:..."Dlaczego za darmo... :)) "

  • 3. Data: 2003-10-06 09:20:43
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    No nie... psucie rynku osiągneło poziom absurdu........

    Kochany sejmie!! A moze by tak ustawa o zawodzie informatyka???!!! Też bym
    chciał udzielać porad lekarskich.. znam się trochę na tym .... a nie mogę
    ... :-(

  • 4. Data: 2003-10-06 09:31:58
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    dK...

    > No nie... psucie rynku osiągneło poziom absurdu........

    Fakt.... :)

    > Kochany sejmie!! A moze by tak ustawa o zawodzie informatyka???!!!
    > Też bym chciał udzielać porad lekarskich.. znam się trochę na tym
    > .... a nie mogę ... :-(

    ;)))

    adam
    --
    [ rectifier[X]mesa.eu.org : mail ]
    [ http://www.mesa.eu.org : home ]

  • 5. Data: 2003-10-06 15:15:34
    Od: "Profil1" <l...@n...pl>

    najlepiej to od razu wprowadzic egzaminy na plikacje takie jak maja
    prawnicy, jak ktos nie ma papierka to moze sie w tylek ugrysc a nie robic

  • 6. Data: 2003-10-09 15:06:53
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    No tak, strony sobie moze zrobić, a kto mu broni :-)
    Ale popatrz jak inne nie znaczy mniej odpowiedzialne zawody sa obwarowane
    ochronnymi przepisami) handel nieruchomościami, księgowość, prowadzenie biur
    podróży, nauczyciele ect.. ect... a informatycy nie
    Jest to uważam o tyle wazne, ze przecież w rękach informatyków jest wielka
    władza! Są odpowiedzialni za funkcjonowanie i rzetelność infrastruktury
    odpowiedzialnej za przepływ środków finansowych (banki), za funkcjonowanie
    baz danych (ustawa o ochronie danych osobowych, dane poufne, czy wręcz
    tajemnica państwowa), za prawidłowe działanie infrastruktury informatycznej
    w zakładach produkcyjnych, szpitalach (źle działający komputer moze stanowić
    zagrożenie dla zdrowia czy życia pacjenta) a tym czasem informatykiem w
    firmie może być każdy (bardzo często sa to znajomi członkowie rodzin
    wpływowych ludzi w firmach, których wiedza informatyczna jest pożałowania
    godna) co powoduje, że za naprawde odpowiedzialne w firmach funkcje
    "odpowiadają" ignoranci. (zmnam szpital, gdzie pracuje "znajomy kogoś", a
    pracownicy muszą niestety naprawiać komputery we własnym zakresie, bo
    "informatyk" sobie po prostu to olewa) No i aspekt jakby nie było finansowy
    całej tej sprawy. Informatycy dzięki temu są z reguły źle opłacani. Znam
    firmy, gdzie informatyk zarabia tyle co sprzątaczka....

    Pozdrawiam
    dK