PracaGrupypl.praca.szukana › <<-- Projektowanie i tworzenie stron www - FLASH, php, MySQL -->>

  • 1. Data: 2005-03-15 11:08:41
    Temat: <<-- Projektowanie i tworzenie stron www - FLASH, php, MySQL -->>
    Od: Tomasz Ciepłucha <r...@N...rmt.pl>

    Firma specjalizująca się w tworzeniu i projektowaniu na potrzeby WWW z
    dużym potencjałem możliwości poszukuje zleceń od firm z całego kraju na:
    - projektowanie stron i serwisów internetowych,
    - projektowanie bazodanowych aplikacji intranetowych/internetowych,
    - tworzenie prezentacji multimedialnych.

    Oferujemy krótkie terminy realizacji, konkurencyjne ceny i pełen
    profesjonalizm usług.

    Nasze portfolio i szczegóły naszej oferty dostępne na naszej stronie
    internetowej http://www.rmt.pl
    Dla zainteresowanych oferujemy darmowy próbny projekt layoutu strony.

    --
    Tomasz Ciepłucha
    http://www.rmt.pl

  • 2. Data: 2005-03-15 11:57:09
    Od: "Mobistel" <n...@m...pl>

    zanim zaczniecie robic strony moze najpierw warto nauczyc sie czytac

  • 3. Data: 2005-03-15 13:02:47
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Tomasz Ciepłucha napisał :

> [...]
    > internetowej http://www.rmt.pl
    > Dla zainteresowanych oferujemy darmowy próbny projekt layoutu strony.

    Powiem tylko że jak mam na jakiejś stronie skruler i jak kręce kółkiem i się
    nie przewija to szlak mnie trafia i olewam taką stronę!!!
    --