PracaGrupypl.praca.szukanaProjektant, programista WWW

  • 1. Data: 2003-11-08 18:10:56
    Temat: Projektant, programista WWW
    Od: "Marcin Szymonik" <s...@o...pl>

    Marcin Szymonik
    E-Mail: s...@o...pl
    --
    Zajmuje sie realizacja stron internetowych. Stworzone przeze mnie strony
    zaliczaja sie do najatrakcyjniejszych w Polsce.
    Moje CV, portfolio oraz referencje dostepne sa pod adresem:
    http://me.ut.pl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-09 15:48:41
    Temat: Re: Projektant, programista WWW
    Od: webfly <webfly@ic_pnet.pl>

    Użytkownik Marcin Szymonik napisał:

> [...]
    > Zajmuje sie realizacja stron internetowych. Stworzone przeze mnie strony
    > zaliczaja sie do najatrakcyjniejszych w Polsce.

    A kto je do takich zalicza? :)

    --
    webfly
    http://webfly-design.com [temporary]

  • 3. Data: 2003-11-10 13:02:04
    Od: "sterko" <n...@o...pl>

    jak nie jak tak
    (...) kurna az zem sie kurde zadlawil kawa jak zem to wszystko zobaczyl
    (...)

    ...w Polsce poziom samokrytycyzmu juz niedlugo nie bedzie bliski ZERO a
    nawet bedzie ponizej zera
    stefan