PracaGrupypl.praca.szukana › Programy komputerowe, aplikacje internetowe i bazy danych na zamowienie

  • 1. Data: 2005-06-06 07:00:14
    Temat: Programy komputerowe, aplikacje internetowe i bazy danych na zamowienie
    Od: "karol" <p...@o...pl>

    witam

    Zaprojektuje, napisze i wdroze program komputerowy, baze danych lub
    aplikacje internetowa na zamowienie

    Posiadam duze doswiadzczenie w tworzeni aplikacji biznesowych dzialajacych w
    oparciu o bazy danych SQL oraz umiejętność analitycznego rozwiązywania
    problemów

    Na swoim koncie mam zrealizowanych wiele projektów biznesowych dla klientow
    z roznych obszarow dzialania, a min.: transport, sluzba zdrowia, produkcja,
    handel i dystrybucja, eksport, uslugi

    Zainteresowanym wspolpraca moge przedstawic szczegolowy opis wykonywach
    projektow i referencje

    Forma wspolpracy do ustalenia: praca stala, zlecenie, mozliwosc wystawienia
    faktury VAT

    --
    Karol

  • 2. Data: 2005-06-06 07:54:12
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2005 09:00:14 +0200, karol <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    > projektow i referencje
    > Forma wspolpracy do ustalenia: praca stala, zlecenie, mozliwosc

    Witam serdecznie,

    bardzo proszę o przesłanie swojego portfolio, w którym jeśli to możliwe,
    proszę zamieścić orientacyjną cenę za dany projekt i czas jego wykonania.
    Z jakiego miasta Pan pochodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl