PracaGrupypl.praca.szukanaProgramowanie J a v a

  • 1. Data: 2006-08-02 09:37:57
    Temat: Programowanie J a v a
    Od: "neusoft" <n...@u...neusoft.webd.pl>

    Przyjmę zlecenia napisania aplikacji bazodanowych (i nie tylko) w języku
    Java. Posiadam doświadczenie w komercyjnych projektach.
    Mogę zaoferować uczciwość i profesjonalizm.

    www.neusoft.webd.pl

  • 2. Data: 2006-08-03 07:06:00
    Temat: Re: Programowanie J a v a
    Od: "Tomek Mazur" <n...@g...com>

    Witam Pana,

    Czy mogłbym Pana prosić o przesłanie szczegółów Pańskiej oferty.

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek Mazur
    Lucom
    www.lucom.pl

  • 3. Data: 2006-08-04 15:28:13
    Od: Activ <d...@a...pl>

    neusoft napisał(a):
    > Przyjmę zlecenia napisania aplikacji bazodanowych (i nie tylko) w języku
    > Java. Posiadam doświadczenie w komercyjnych projektach.
    > Mogę zaoferować uczciwość i profesjonalizm.
    >
    > www.neusoft.webd.pl

    Witam,

    Czy mozna od państw otrzymać jakies próbki kodów, chodzi mi o php (4 lub
    5), i może jakies portfolio bo na stronce sa tylko dwa projekty.

    activsoft