PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista(warto!!!)

  • 1. Data: 2002-03-06 12:49:49
    Temat: Programista(warto!!!)
    Od: <s...@p...onet.pl>

    !!!Warto zerknąć!!!
    Umiejętności:
    * Linux( Unix, skrypty)
    * Systemy operacyjne Dos ,Windows 9x,2000,Novell
    * Pakiet Microsoft Office(Excel, Word, Access...)
    * Pascal
    * C (tak&iquest;e pod Linuxa aplikacje klient-server)
    * C++
    * Visual C++
    * Visual Basic
    * Visual FoxPro
    * HTML
    * JavaScript
    * Java (obiektowa)
    * Dolphin Smalltalk
    * Asembler
    * Relacyjne bazy danych
    * SQL, PL/SQL, MySql
    * PHP
    * j&ecirc;zyk angielski
    * metody i algorytmy optymalizacji
    * szybkie pisanie na klawiaturze

    Dodatkowe:
    * prawo jazdy kat. B
    * technik informatyk
    * uko&ntilde;czenie szkolenia o specjalno&#339;ci Administracja Baz Danych z wynikiem

    celującym
    * kwalifikacje I stopnia w zakresie zastosowa&ntilde; informatyki
    * certyfikat certificate Visual FoxPro (IKIK)

    Jestem pracowity, zaradny, wszechstronny, odpowiedzialny i odporny na stres.
    Swojemu pracodawcy mog&ecirc; zaoferowa&aelig; gotowo&#339;&aelig; do podejmowania
    nowych wyzwa&ntilde; i
    podnoszenia kwalifikacji oraz ogromne zaanga&iquest;owanie. Posiadam optymizm,
    siln&sup1;
    motywacj&ecirc; do pracy oraz &sup3;atwo&#339;&aelig; w nawi&sup1;zywaniu kontaktów.
    Poprzednia praca
    przyniosła mi wiele doświadczenia i kilka niezb&ecirc;dnych umiejętności, które na
    pewno mi pomogoc w kolejnej pracy. Na bieżąco uzupełniam moją wiedze o
    dodatkowe zdolno&#339;ci zdobywane na studiach. Lubi&ecirc; prac&ecirc; w zespole,
    który
    przedkłada współpracę ponad konkurencję. Jeżeli spełniam Państwa oczekiwania,
    bardzo proszę o szybki kontakt.

    PS.Krótki życiorys:
    Po uko&ntilde;czeniu Szko&sup3;y Podstawowej w mojej rodzinnej miejscowo&#339;ci i
    uzyskaniu
    tam mo&iquest;liwo&#339;ci wybrania sobie dowolnej szko&sup3;y bez konieczno&#339;ci
    zdawanie
    egzaminów skierowa&sup3;em si&ecirc; do Liceum Ogólnokszta&sup3;c&sup1;cego
    Mistrzostwa Sportowego w
    Warszawie (bra&sup3;em udzia&sup3;y w konkursach matematycznych i
    osi&sup1;gn&sup1;&sup3;em kilka do&#339;&aelig;
    sporych sukcesów sportowych na krajowych arenach). Po uko&ntilde;czeniu liceum i
    zdaniu matury postanowi&sup3;em rozpocz&sup1;&aelig; moj&sup1; przygod&ecirc;
    zwi&sup1;zan&sup1; z komputerami i
    wszystkim co z nimi zwi&sup1;zane. Po zdanych egzaminach rozpocz&sup1;&sup3;em
    nauk&ecirc; w
    Policealnym Studium Informatycznym. Uko&ntilde;czy&sup3;em Studium z wynikiem
    celuj&sup1;cym.
    Poczu&sup3;em jednak potrzeb&ecirc; dalszej nauki i poszerzania kr&ecirc;gu moich
    zainteresowa&ntilde;
    i umiej&ecirc;tno&#339;ci.
    Postanowi&sup3;em studiowa&aelig; na Uniwersytecie Warszawskim, gdy&iquest; jest to
    jedna z
    najlepszych krajowych uczelni. Zda&sup3;em egzaminy wst&ecirc;pne na kierunek
    informatyczny. Obecnie jestem studentem II roku.

  • 2. Data: 2002-03-06 15:21:07
    Temat: Re: Programista(warto!!!)
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    Ale pakietu Sun StarOffice nie znasz...