PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - średni czas pracy

  • 11. Data: 2005-05-26 15:00:54
    Temat: Re: Odp: Programista - średni czas pracy
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:4295cba5$0$2114$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > #include <sys/socket.h>
    > tu jest ciekawiej!!!!

    a co z takimi:
    protected synchronized static final native long[][][][] func();

    swoją drogą dyskusja odbiegła ciut od tematu :)

    --
    Adrian

  • 12. Data: 2005-05-26 16:50:42
    Temat: Re: Programista - średni czas pracy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 23:18:01 +0200, "Adrian" <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Ale 7 dni w tyg.?? Słyszałem że w Comarch norma to 12 h (ale nie zapytałem
    >się czy 5,6 czy 7 dni/tyg).
    >Jeśli chodzi o język to raczej nie PHP - bo teraz to chyba najgorzej płatna
    >rzecz, raczej rzeczy typu C++/Java

    No jasne, pracuje się przez 7 dni w tygodniu na 3 zmiany... ;)

    Po 1. - nikt cię nie zmusza do pracy.
    Po 2. - praca programisty nie jest pracą "na godziny", to nie pakowanie owoców
    przy taśmie.

  • 13. Data: 2005-05-26 18:19:32
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po 1. - nikt cię nie zmusza do pracy.
    > Po 2. - praca programisty nie jest pracą "na godziny", to nie pakowanie
    > owoców
    > przy taśmie.

    No tak, ale ileś przecież średnio tej pracy wychodzi... I właśnie o to się
    pytam

    --
    Adrian

  • 14. Data: 2005-05-26 21:11:33
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Adrian na pl.praca.dyskusje:
    > Witam!
    > Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    > przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia
    > krajowa)?

    Programista? Czy koder?

    Generalnie: zależy od takiego mnóstwa czynników (np. branży w jakiej
    pracują klienci, spiętrzenia projektów, itp) by się dało powiedzieć.
    Genralnie: dłużej niż 8-10 godzin dziennie się długo nie da pociągnąć.
    Pracy. Nie być w firmie.

  • 15. Data: 2005-05-26 21:11:46
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Adrian" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > No tak, ale ileś przecież średnio tej pracy wychodzi... I właśnie o to się
    > pytam

    srednio bylo napisane 1-10 h.
    natomiast zwykle z umowy z pracodawca wynika ile tej pracy rzeczywiscie jest - i
    jest to blizej 10 h niz 1

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 16. Data: 2005-05-26 21:17:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 May 2005 20:19:32 +0200, "Adrian" <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >No tak, ale ileś przecież średnio tej pracy wychodzi... I właśnie o to się
    >pytam

    Jeśli jesteś pracownikiem etatowym, to nie ma czegoś takiego jak "średni czas
    pracy". :)

  • 17. Data: 2005-05-27 07:18:06
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    > przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia

    Poza Warszawa o ta srednia krajowa jest z tego co wiem, na poczatku
    trudno.Ale ogolnie rzecz biorac 1800-2500 po okresie probnym jesli
    reprezentujesz odpowiedni poziom... Oczywiscie jesli ktos jest wybitnym
    specjalista to dostanie wiecej, ale rozumiem, ze tu chodzi o pierwsza
    prace ? Kwoty ktore podalem to jest za 40h, jesli pracujesz wiecej to
    1800*Twojaliczbagodzin/160 tak to wyglada u mnie. Wiadomo im wieksze
    bezrobocie tym nizsze zarobki, ale zawod programisty ma ten plus,ze tutaj
    nie wystarczy chciec ;)
    Jarod

  • 18. Data: 2005-05-27 20:45:02
    Od: "Cray" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał
    > Poza Warszawa o ta srednia krajowa jest z tego co wiem, na poczatku
    > trudno.Ale ogolnie rzecz biorac 1800-2500 po okresie probnym jesli
    > reprezentujesz odpowiedni poziom...
    Masz na mysli brutto czy netto .... ?

    Pozdrawiam Cray
    ...........:::::::: [ @ ] ::::::::...........
    Cray at o2.pl

  • 19. Data: 2005-05-28 09:08:00
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 26.05.2005 Adrian <a...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Tak, tylko ile owe "normalne" wynoszą, jeśli poniżej 50 to luz, do 60 też
    > jeszcze zostaje sporo czasu dla siebie, ale powyżej jest już problem...

    Jak dla mnie to 40h. A i tak brakuje mi czasu na zainteresowania.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 20. Data: 2005-05-28 17:13:02
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Krzysztof Krasoń wrote:

    > Jak dla mnie to 40h. A i tak brakuje mi czasu na zainteresowania.
    Jak dla mnie to 40h tygodniowo na zainteresowania i hobby to w pełni
    wystarczająco!

    Im więcej wiem tym więcej nie wiem