PracaGrupypl.praca.szukana › Programista, specjalność programowanie równoległe

  • 1. Data: 2003-10-04 19:09:03
    Temat: Programista, specjalność programowanie równoległe
    Od: "Seth" <s...@n...pl>

    Specjalizuję się w programowaniu równoległym w środowisku superkomputerów i
    sieci komputerowych. Bogate doświadczenie w używaniu bibliotek
    komunikacyjnych MPI, PVM oraz specyficzne dla komputerów Hitachi, Remote
    DMA. Dyplom inżyniera, wkrótce magistra.

    Proszę o kontakt mailowy.

  • 2. Data: 2003-10-04 19:37:52
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Seth...

    > Specjalizuję się w programowaniu równoległym w środowisku
    > superkomputerów i sieci komputerowych.

    Sam jestem ciekaw czy jest rynek na takie umiejętności...
    ech...

    adam (programista, prawie mgr ;)
    --
    [ rectifier[X]mesa.eu.org : mail ]
    [ http://www.mesa.eu.org : home ]

  • 3. Data: 2003-10-04 20:34:18
    Od: "Seth" <s...@n...pl>

    Niestety z tego co się orientuję w Polsce to jedynie uczelnie i instytuty
    naukowe wykorzystują obliczenia równoległe. Powinny powstać prywatne firmy
    ( a może są? ) wspomagające przemysł. W końcu obliczenia/symulacje
    komputerowe wychodzą taniej niż fizyczne eksperymenty (np. w tunelu
    aerodynamicznym). Na "zachodzie" ma się to zupełnie inaczej.