PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista PHP z 5-letnim stażem / Wrocław

  • 1. Data: 2009-12-16 08:11:56
    Temat: Programista PHP z 5-letnim stażem / Wrocław
    Od: p...@w...pl

    Programista z około 5-letnim stażem w PHP (w tym 3-letnim na etacie)
    oraz z około 11 - letnim doświadczeniem w programowaniu (hobbystycznym
    + komercyjnym) ogółem podejmie się zleceń z dziedziny web
    developmentu.

    Obszary specjalizacji:
    - Pisaniu dużych rzeczy od zera
    - Naprawianie "trudnych" błędów.
    - Przepisywanie i wdrażanie systemów kawałek po kawałku bez uszczerbku
    dla działającego serwisu
    - Porządkowanie bałaganu w kodzie
    - Optymalizacji systemów webowych napisanych w PHP w celu
    przyśpieszenia działania i zmniejszenia ilości używanych zasobów
    - Naprawianie błędów w kodzie bez wyłączania serwerów (na "gorąco").

    Umiejętności:
    - Znajomość PHP, JavaSript / AJAX, CSS, MySQL w stopniu
    profesjonalnym.

    Dodatkowe informacje:
    - Znajomość metodologii SCRUM, pewne doświadczenia w MVC (Zend
    Framework), podstawowa znajomość Apache, Iptables, obsługi serwera
    MySQL, linii poleceń Linuksa od strony administracyjnej, użytkowanie
    na codzień "trudnej" dystrybucji Linuksa.

    Lokalizacja:
    - Polska, Wrocław, dolnośląskie

    Czego oczekuję:
    - Godziwego wynagrodzenia (chociaż nie jestem drogi), ciekawych i
    wymagających zleceń, praca na miejscu w dolnośląskim lub za granicą

    Email kontaktowy:
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2010-01-11 20:46:12
    Temat: Re: Programista PHP z 5-letnim stażem / Wrocław
    Od: Diana Shelong <d...@g...com>

    On 16 Dez. 2009, 09:11, p...@w...pl wrote:
> [...]
    > - Godziwego wynagrodzenia (chociaż nie jestem drogi), ciekawych i
    > wymagających zleceń, praca na miejscu w dolnośląskim lub za granicą

    WANTED!!!
    Poszukujemy około 4-6 osób

    Poszukujemy doświadczonych dyspozycyjnych programistów ze znajomością:
    Syntax, Semantik,
    Morphologie, Lexikon, Ontologien. Praca w międzynarodowym zespole w
    Niemczech specjalizującym się w Speech Technology

    Praca na kontrakt 6 miesięczny(możliwość stałej pracy)
    Zapewnione zakwaterowanie i opcjonalnie wyżywienie.

    Wymagany: Angielski lub Niemiecki (komunikatywny)

    System pracy: 5 dni w tygodniu, 10h dziennie

    Miejsce pracy: Heidelberg

    Zarobki 2-3 euro mies

    http://www.speechconcept.com/images/file/Stellenang_
    SWEntwickl_170909(2).pdf