PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP od najtrudniejszych zadań. [dolnośląskie]

  • 1. Data: 2009-01-08 08:20:49
    Temat: Programista PHP od najtrudniejszych zadań. [dolnośląskie]
    Od: Programista PHP <p...@W...pl>

    Witam i przechodzę do rzeczy.

    Jestem webdeveloperem/programistą PHP/HTML/JS/MySQL/CSS, którego pasją
    jest rozwiązywanie najtrudniejszych zadań w najbardziej zagmatwanych i
    złożonych projektach.

    Z dużą chęcią podejmę się poprawiania zakręconych błędów w aplikacjach
    tak złożonych lub źle napisanych, że nikt nie chce brać się za ich
    modyfikację. W szczególności specjalizuję się w optymalizacji aplikacji
    PHP tak, aby ładowały się szybciej i zużywały mniej zasobów takich jak
    moc procesora na serwerze i transfer.

    Jestem osobą fizyczną, więc obecne możliwości zatrudnienia mnie to umowa
    - zlecenie lub etat.
    CV wyślę po skontaktowaniu się ze mną na email: php4456 {wstaw.małpę}
    tlen.pl

    To ogłoszenie jest na 100% poważne, więc proszę tylko o poważne oferty.

    Szczegóły na temat moich umiejętności poniżej.

    --------------
    Staż jako programista (ogółem, różne języki, programowanie
    niekomercyjne/na własne potrzeby):
    ~ 11 lat i 11 miesięcy, liczone od momentu kiedy napisałem pierwszy
    program komputerowy

    Staż jako programista-webdeveloper (web development, wykonywanie
    konkretnych zleceń dla firm, etat, umowa-zlecenie, z przerwami):
    ~ 3 lata

    Widziałem w ciągu ostatnich kilku lat dużo róznie napisanego kodu i
    wnioskując z moich dotychczasowych doświadczeń, sądzę że poradzę sobie
    bezproblemowo z poprawianiem zagmatwanej aplikacji napisanej w PHP,
    która ma 100, 200 lub nawet więcej MegaBajtów kodu (z pominięciem
    szablonów i arkuszów stylu).

    Umiejętności związane z Web-developmentem - języki programowania i
    znacznikowe:
    - PHP - Ekspert
    - DHTML - Ekspert
    - JavaScript - Profesjonalista, programowanie funkcyjne i obiektowe
    - CSS - Bardzo dobry
    - MySQL - Bardzo dobry

    Umiejętności związane z Web-developmentem - złożone:

    - Tworzenie złożonych struktur kodu (ekspert) - lubię tworzyć
    zaawansowane aplikacje, aczkolwiek staram się kierować zasadą
    maksymalnej prostoty - "KISS" (Keep It Simple Stupid)

    - Analiza kodu / debuggowanie (ekspert) - potrafię zdebuggować, dojść do
    sedna problemu i poprawić nawet najbardziej zagmatwany i pokręcony kod.

    - Optymalizacja kodu PHP (profesjonalista) - specjalizuję się w
    optymalizacji kodu PHP tak, aby wykonywał te same zadania z użyciem
    mniejszych zasobów

    - Programowanie AJAX (profesjonalista)

    - Programowanie zorientowane obiektowo (profesjonalista)

    - Programowanie pod Zend Framework (podstawy)

  • 2. Data: 2009-01-09 13:50:32
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    http://nasza-klasa.pl/career#19

  • 3. Data: 2009-01-09 16:08:13
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Programista PHP wrote:
    > Witam i przechodzę do rzeczy.
    >
    > Jestem webdeveloperem/programistą PHP/HTML/JS/MySQL/CSS, którego pasją
    > jest rozwiązywanie najtrudniejszych zadań w najbardziej zagmatwanych i
    > złożonych projektach.

    [...]

    --------------
> [...]
    > bezproblemowo z poprawianiem zagmatwanej aplikacji napisanej w PHP,
    > która ma 100, 200 lub nawet więcej MegaBajtów kodu (z pominięciem

    200MB kodu? Bylem swego czasu czlonkiem 70osobowego zespolu
    programistow, ktory pracowal nad duza aplikacja (JEE) i nie wiem czy ona
    miala >200mb kodu (*.java)

> [...]
    > - PHP - Ekspert
    > - DHTML - Ekspert
    > - JavaScript - Profesjonalista, programowanie funkcyjne i obiektowe
    Po 3 latach jestes expertem? Ja programuje zawodowo blisko 10lat i nie
    nazwal bym sie expertem. A pierwszy program komputerowy napisalem w
    1990roku, wiec prawie 20 lat temu :)

  • 4. Data: 2009-01-09 16:36:04
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    --------------

    > 200MB kodu? Bylem swego czasu czlonkiem 70osobowego zespolu
    > programistow, ktory pracowal nad duza aplikacja (JEE) i nie wiem czy ona
    > miala >200mb kodu (*.java)

    Bo jestes cienias;) Autor watku mial na mysli *.asm hehe.

    > Po 3 latach jestes expertem? Ja programuje zawodowo blisko 10lat i nie
    > nazwal bym sie expertem. A pierwszy program komputerowy napisalem w
    > 1990roku, wiec prawie 20 lat temu :)

    No i znowu jestes cienias;) Bill Gates napisal kilka lat wczesniej, a mam
    wiecej kasy (CHYBA) od Ciebie;)

    A tak na powaznie, to czytam tego experta i dziwie sie, ze wciaz tutaj
    wysyla to swoje "cv". Jest tyle naprawde duzych korporacji potrzebujacych
    dobrych programistow, ze na pewno chcieliby miec u siebie takiego eksperta
    i na pewno taka N-K, czy inne Google zaplaci tyle na ile sie wie...
    No chyba, ze koledze autorowi zaoferowali za malo.