PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaProgramista PHP + MySQL + (X)HTML + Zend -> Delphi -> JAVA -> C\C++

  • 1. Data: 2009-07-27 18:20:17
    Temat: Programista PHP + MySQL + (X)HTML + Zend -> Delphi -> JAVA -> C\C++
    Od: batas2 <b...@i...pl>

    Jestem Studentem Informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w
    Toruniu. Programista, szukającym pracy, któremu brak smykałki
    artystycznej, co wyklucza mnie z roli grafika, jestem oczywiście w
    stanie pociąć odpowiedni szablon graficzny strony WWW bez większych
    problemów, jednakże musi być on wcześniej mi dostarczony.

    Znam technologie:
    - Delphi (Object Pascal) / Pascal
    - ANSI C / C++
    - JAVA
    - PHP 4/5
    - OOP
    - Zend framework
    - Własny zestaw bibliotek tworzących MVC
    - AJAX/Javascript
    - MYSQL
    - (X)HTML

    Chętnie podejmę się tworzenia:
    - Różnorakich serwisów internatowych, w PHP + MySQL + (X)HTML (+
    Framework)
    - Instalacją serwisów na serwerze
    - Ściśle określonych skryptów PHP
    - Wszelkich typów programów, czy to na zaliczenie czy to na użytek
    formy/osoby prywatnej

    Gwarantuje solidność, krótki czas na wykonanie zlecenia (zależny do
    rozmiarów zlecenia), dobry kontakt, niezawodność.

    Portfolio: http://www.batas2.boo.pl/index.php/portfolio/
    Kontakt:
    - www: http://www.batas2.boo.pl/index.php/o-mnie/
    - e-mail: batas2 [ at ] interia [ dot ] pl
    batas2 [ at ] boo [ dot ] pl
    - gg: 2083424
    - tlen: batas2

  • 2. Data: 2009-07-27 18:46:13
    Od: "www.rmdata.pl" <t...@w...pl>

    oo, dobrze odszyfrowałem twoje adresy e-mail?

    b...@i...pl
    b...@b...pl

    Jesteś desperatem i myślisz,ze ktoś cię zatrudni jak mylisz listy
    dyskusyjne?

  • 3. Data: 2009-07-28 11:25:20
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

[...]

    kur.... ale omnibus! tylko grup nie ma w cefałce, to mu się popierdoliły.

    dżinies normalnie....

  • 4. Data: 2009-07-31 14:16:45
    Od: Dape <d...@g...pl>

    news.neostrada.pl pisze:
> [...]
    > - (X)HTML
    >

    > kur.... ale omnibus! tylko grup nie ma w cefałce, to mu się popierdoliły.

    Widocznie pracował jako programista PHP vide:
    http://mikarus.blog.pl/archiwum/index.php?nid=144050
    65

    D.