PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C/C++/Java/PHP/JS/HTML/SQL/OpenGL/DX

  • 1. Data: 2004-02-05 00:41:11
    Temat: Programista C/C++/Java/PHP/JS/HTML/SQL/OpenGL/DX
    Od: "Łukasz Kidziński" <v...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem moldym i chyba nawet utalentowanym przedstawicielem mlodszego
    pokolenia informatykow. Programowaniem zajmuje się od polowy lat 90tych i od
    tego czasu bylem juz m.in. laureatem mazowieckiej olimpiady informatycznej.
    Przede wszystkim pisze wszelkiego rodzaju programy w srodowisku Windows,
    a od kilku lat rowniez tworze dynamiczne strony i systemy internetowe w PHP
    i JSP.

    Wiecej informacji znajda Panstwo pod adresem:
    http://kidzik.has.it/

    Łukasz Kidziński
    v...@p...onet.pl
    +48604947603
    Brwinów k/Warszawy

  • 2. Data: 2004-02-05 06:31:54
    Temat: Re: Programista C/C++/Java/PHP/JS/HTML/SQL/OpenGL/DX
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    Error on page, Line 58, Char 1, Oczekiwano obiektu (OE 5.5)
    (No comments)

    Janusz