PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalny programista PHP

  • 1. Data: 2005-06-04 14:20:56
    Temat: Profesjonalny programista PHP
    Od: MITAC <m...@v...pl>

    Witam,

    Od 3 lat pracuję jako projektant/programista aplikacji
    internetowych realizowanych w języku PHP. Doświadczenie to obejmuje
    prawie każdą bibliotekę tego środowiska. Posiadam umiejętności
    programowania strukturalnego jak i obiektowego. W dorobku mam ponad 10
    systemów intra i internetowych.
    Począwszy od prostych systemów CMS, poprzez aplikacje klasy CRM, na
    udziale w dużym systemie sprzedaży skończywszy. Praktycznie jestem w
    stanie napisać w PHP każdą aplikację.

    Najchętniej podejmuję się pisania projektów ambitnych, narzędziowych
    wspomagających pracę firm.

    Obecnie szukam nowych zleceń. Forma rozliczenia - Faktura VAT. Forma
    współpracy - praca zdalna (oczywiście możliwe spotkania w siedzibie
    klienta w celu dopięcia projektu).

    Chętnie nawiążę stałą współpracę z firmą zajmującą sie tworzeniem
    systemów server-side przy użyciu technologii PHP.

    Inne znane mi technologie: XML C C++ Java Oracle Informix MySQL Postgres
    PowerBuilder...

    Kontakt:
    Email: m...@v...pl
    Telefon: +48 693 164 018
    GG: 822787

  • 2. Data: 2005-06-04 19:49:18
    Temat: Re: Profesjonalny programista PHP
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 04 Jun 2005 16:20:56 +0200, MITAC <m...@v...pl> napisał:

    > Chętnie nawiążę stałą współpracę z firmą zajmującą sie tworzeniem
    > systemów server-side przy użyciu technologii PHP.

    Bardzo proszę o przesłanie linków do portfolio. Z jakiego miasta Pan
    pochodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl