PracaGrupypl.praca.szukanaProfesjonalne projektowanie witryn internetowych / grafiki

  • 1. Data: 2008-03-31 14:30:03
    Temat: Profesjonalne projektowanie witryn internetowych / grafiki
    Od: " Marcin" <w...@g...pl>

    Port kreatywnego projektowania stron internetowych oferuje:
    - projektowanie nieszablonowych witryn internetowych (html, cms, flash),
    - projektowanie animacji, prezentacji,
    - projektowanie grafiki komputerowej (logotypy, layouty stron, wizytówki,
    plakaty, itp)

    Wyrusz z nami w rejs po sukces...

    Strona www: www.web-port.pl
    E-mail: k...@w...pl

  • 2. Data: 2008-04-02 05:51:01
    Od: szczepy <s...@g...com>

    On 31 Mar, 16:30, " Marcin" <w...@g...pl> wrote:
> [...]
    > - projektowanie animacji, prezentacji,
    > - projektowanie grafiki komputerowej (logotypy, layouty stron, wizytówki,

    Jeżeli Wasza strona jest profesjonalna, to ja Wam dziękuję za
    współpracę....
    - za długo ładuje się intro (transfer mam bdb), a rewelacyjne nie jest
    - o całej reszcie osadzonej w ramce nie chce mi się nawet pisać

    Jedno muszę Wam przyznać. Bardzo łatwo zredefiniowaliście na własne
    potrzeby pojęcie 'profesjonalizm'.