PracaGrupypl.praca.dyskusje › Procter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagi

  • 11. Data: 2002-09-04 13:42:02
    Temat: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagi
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > A sprobowales najpierw zrobic tak jak radzil przedmowca ? Po co
    > od razu te kombinacje ? Masz racje, ze "teoretycznie" powinienes
    > uzyskac 6 pkt - ale moze test jest oceniany w inny sposob ?

    Przedmowca zadowolil sie jednym pozytywnym wynikiem.
    Moj wynik mnie zaskoczyl i zadziwil wiec poswiecilem wiecej czasu i
    przeprowadzilem analize odpowiedzi.
    Doszedlem to tego ze ocena jest bledna i czesto losowa.
    Opisalem to zeby sie podzielic wynikami.
    Niepotrzebnie zreszta bo nikt nie zadal sobie trudu zeby przeczytac to co
    napisalem.

    > Wyczysc Historie i Tymczasowe Pliki Internetowe, ew. Cookies - jesli nie
    > pomoze, uzyj innej przegladarki i zobacz wtedy.

    Po pierwsze moj pierwszy test w przy wielu poprawnych odpowiedziach zostal
    oceniony na 0.
    Tak wiec Historia i Pliki Tymczasowe nie maja znaczenia w tym wypadku.
    Po drugie trescia mojego maila byla poprawnosc dzialania aplikacji
    prowadzacej test.
    To P&G powinien zadbac zeby chodzilo to poprawnie na standardowych
    przegladarkach, a nie surfer powinien szukac pod czym by to odpalic zeby
    dzialalo.

    > I po co obrazasz ludzi ? Nudzi Ci sie ? Nie masz co robic ?
    Obrazaniem bylo domniemanie debilizmu u tych ktorzy dostali 0.
    Nie, nie nudzi mi sie.
    Mam co robic, a jak mimo braku czasu probuje czasem podyskutowac to znajdzie
    sie zawsze jakis troll co bedzie probowal sie na mnie powozic, to jest
    regula na tej liscie.
    Oczywiscie nikt nie zauwazyl ze probowalem dyskusji merytorycznej, a w
    odpowiedzi dostalem uwagi na temat mojej umiejetnosci czytania.

    Pawel Sokolowski

  • 12. Data: 2002-09-04 21:50:18
    Od: "TS" <(freespam)tsmaster@poczta.onet.pl>

    > W dalszym ciagu twierdze ze jest spier.... ocena odpowiedzi.

    Bardzo fajna dyskusja. :-))
    A rozwiązanie jest naprawdę banalne. Można podać wszystkie odpowiedzi
    prawidłowe, ale jeśli przekroczy się 15 min. dostaje się 0 punktów i tyle.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-09-04 22:04:15
    Od: "Dorota Kochanowska" <d...@e...pw.edu.pl>

    W testach do P&G wazny jest czas.
    Jesli go przekroczysz, to pomimo, ze podales poprawne odpowiedzi zostaniesz
    oceniony gorzej. Nie zawsze oznacza to 0 pkt. - punkty odejmowane sa
    proporcjonalnie do przekroczonego czasu.
    Ja metoda prob i bledow doszlam do wszystkich poprawnych odpowiedzi i system
    nigdy mnie nie "oszukal".

    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 14. Data: 2002-09-04 22:55:23
    Od: kingram <k...@g...net>

    <ciach wszystko...>

    Zajrzałem na ich strone, zahaczyłem o test i zastosowałem swoją ulubioną
    metodę rozwiązywania tego typu hmmmm, jakby to określić: testów dla
    _bardzo_ _inteligentnych_ _ludzi_... (do których niestety nie należę,
    tj. "na małpę" ;o)

    W ciągu 15 sekund (a nie minut...) wyklikałem wszystkie odpowiedzi
    wogóle nie czytając treści pytań i nie zastanawiając się nad ich sensem
    (bo toż tego typu testy takowego nie mają...)

    He, he...
    Dostałem 2 punkty...

    Śmiać się czy płakać?

    --
    Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    Find some time to visit my hobby page:
    http://www.it-security-solutions.com

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"

  • 15. Data: 2002-09-05 09:14:41
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > Bardzo fajna dyskusja. :-))
    > A rozwiązanie jest naprawdę banalne. Można podać wszystkie odpowiedzi
    > prawidłowe, ale jeśli przekroczy się 15 min. dostaje się 0 punktów i tyle.

    Dyskusja nie ma sensu.
    Ja testowalem rozne odpowiedzi wklepujac je w ciagu 1-2 minuty.
    Dostawalem rozne wyniki dla tych samych zestawow odpowiedzi.
    Jezeli ktos mi nie wierzy to jego sprawa.
    Wyslalem maila do P&G i dzisiaj dostalem odpowiedz.

    Cytuje:

    : Szanowny Panie,
    :
    : Dziekujemy za odwiedzenie naszych stron internetowych. Bardzo Pana
    przepraszamy
    : za ewentualne trudnosci zwiazane z ocenianiem odpowiedzi testowych. W
    chwili
    : obecnej zmieniamy firme obslugujaca te strone - stad trudnosci w dzialaniu
    tego
    : systemu.
    : Jesli bedzie Pan jeszcze zainteresowany nasza firma, zapraszamy na nasze
    strony
    : za jakis czas.
    :
    : Z wyrazami szacunku,
    : HRD P&G Poland

    Mysle ze nie ma sensu kontynuowac tej dyskusji.
    Nie bede krecil filmu z moich prob zeby komukolwiek udowadniac, bo az tak mi
    nie zalezy.
    Pracy w P&G i tak nie szukam.

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski