PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proctel & Gamble - płace

  • 11. Data: 2002-09-10 21:38:41
    Temat: Re: Proctel & Gamble - płace
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Rafał Hładyn" <h...@w...pl> wrote:

    > Jestes pewien ze tyle na reke??
    Tego nikt nie jest pewien, bo w P&G płace sa tajne/poufne. Ale wróbelki
    ćwierkają.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2002-09-11 00:22:24
    Od: "Janson" <c...@w...pl>

    > Jestes pewien ze tyle na reke??
    > na rozmowie strzelilem ok. 3000 netto i gosc sie zdziwil, tylko nie wiem
    > dlaczego???
    > tak malo, czy tak duzo???? mniej nie moglem powiedziec, bo bym w wawie nie
    > przezyl za mniej hehe ;))))
    >
    > pzdr
    >
    > Rafał Hładyn

    Byłeś może na tej finalnej rozmowie w P&G? Mógłbyś napisać jak ona wygląda,
    w porównaniu do tej, która odbywa się po teście.
    Dostałeś tę pracę? I do jakiego działu startowałeś?

    Pozdrawiam
    Janson

  • 13. Data: 2002-09-14 00:15:28
    Od: "Rafał Hładyn" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Janson" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wygląda,
    > w porównaniu do tej, która odbywa się po teście.
    > Dostałeś tę pracę? I do jakiego działu startowałeś?

    Nope, w ogóle to nie wiedzialem ze bedzie rozmowa po testach, co uwazam jest
    IMHO troche nie fair. Mozna by powiedziec, ze czlowiek nie musi sie
    przygotowywac, jednak od dawna nie bylem na rozmowie z tej strony i wiedzac
    o niej co nieco bym sie przygotowal, ale wracajac do tematu, to:
    dzial - IT
    odpowiedz - nie mozemy zaoferowac.... itd. ;))) czyzbyscie to skads znali?

    pzdr

    Rafał

    ps. ale mnie to martwi, aktualnie grzebie sobie w takim tam ERPie i to ze
    Procter nie ma mi nic do zaoferowania nie zraza mnie ;) uwazam, ze kazdy z
    nas trafi na to co mu przypadnie do gustu ;)))))