PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z pracą

  • 1. Data: 2004-02-28 19:08:23
    Temat: Problem z pracą
    Od: "Marcin" <x...@x...xx>

    Mam pytanie, gdzie moge znaleźdź jakieś informacje na temat jaki zawód
    będzie bardziej popularny w następnych latach ?, gdzie będzie więcej
    miejsca, jakie typy zawodów bedę najbardziej potrzebne itp

  • 2. Data: 2004-02-28 19:10:37
    Temat: Re: Problem z pracą
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Są tego typu badania
    1. Nowe technologie telekomunikacyjne
    2. Informatyka
    3. Hotelarstwo i Turystyka

    W tej kolejności jest to prognozowane
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-28 19:15:52
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    najlepiej idz do wrozki ona ci powie;D

  • 4. Data: 2004-02-28 19:43:14
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Mam pytanie, gdzie moge znaleźdź jakieś informacje na temat jaki zawód
    > będzie bardziej popularny w następnych latach ?, gdzie będzie więcej
    > miejsca, jakie typy zawodów bedę najbardziej potrzebne itp

    Tak naprawde to chyba nigdzie...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 5. Data: 2004-02-28 19:57:34
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Artur" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Są tego typu badania
> [...]
    Ale i tak wróżka najpewniejsza!
    A jeśli chodzi o radę - to studiuj lub ucz się tego co Cię interesuje - to
    jedyne sensowne rozwiązanie.

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-02-28 19:57:34
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

  • 7. Data: 2004-02-29 15:01:02
    Od: "Wojtek" <v...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c1qrm3$mdi$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale i tak wróżka najpewniejsza!
    > A jeśli chodzi o radę - to studiuj lub ucz się tego co Cię interesuje - to
    > jedyne sensowne rozwiązanie.

    Znam ludzi, którzy tak zrobili. Po etnografii i kulturoznawstwie na UJ i UŁ
    nie są w stanie znaleźć żadnej pracy. Ale studia im się podobały :>
    Moja rada taka, ucz się intensywnie języków obcych. Angielski - wiadomo , a
    drugi jakiś skandynawski, albo inny egzotyczny. Wtedy możesz sobie pozwolić
    na luksus studiowania tego co Ci się podoba.
    Ja wybrałem informatykę na PW, nie dlatego, żeby mnie to pociągało (chociaż
    jestem na 4 roku i mi się nawet podoba), ale dlatego, że jest to kierunek,
    po którym są jako takie szanse na znalezienie roboty. Ból w moim przypadku
    był o tyle mniejszy, że i tak marzyłem o studiach technicznych (najchętniej
    samochody ) i wybrałem kierunek techniczny. Gorzej gdybym miał
    uwarunkowania humanistyczne, wtedy informatyka odpada:) - pozostają języki
    obce. Wiem, że to oklepane i wydaje się, że angielski zna mnóstwo ludzi, ale
    uwierz mi, że po angielsku mało kto biegle mówi. Języki skandynawskie -
    jeśli znasz to na pewno znajdziesz pracę jako tłumacz i nikt nie będzie
    pytał co ukończyłeś, tylko będą cieszyć, że Cię znaleźli.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2004-03-01 11:08:08
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    > będzie bardziej popularny w następnych latach ?, gdzie będzie więcej
    > miejsca, jakie typy zawodów bedę najbardziej potrzebne itp

    Chyba w ostatnim albo przedostatnim Proficie sa takie dane.

    m.

  • 9. Data: 2004-03-02 12:35:48
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Mam pytanie, gdzie moge znaleźdź jakieś informacje na temat jaki zawód
    > będzie bardziej popularny w następnych latach ?, gdzie będzie więcej
    > miejsca, jakie typy zawodów bedę najbardziej potrzebne itp

    Kolejny...
    Zastanów się lepiej nad tym, CO CHCESZ ROBIĆ.
    hint: CHCESZ.

    I nie jest istotne to co pisał kolega z dołu, że ktoś nie może po
    kulturoznawstwie znaleźć pracy. Nie wierzę w to. Ten ktoś po prostu NIE
    CHCE znaleźć sobie pracy. Bo bardzo ważne jest również oplecenie tego
    czym się cżłowiek interesuje w to, co można robić na rynku...
    Tak, wiem, jestem w komfortowej sytuacji, bo od dziecka pasjonowały mnie
    komputerki...
    Zwłaszcza na tym rynku pracy [czyt: bezrobocia]

    Pozdrawiam
    Rafał