PracaGrupypl.praca.dyskusje › PriceWaterHouseCoopers

  • 11. Data: 2004-12-14 12:52:58
    Temat: Re: PriceWaterHouseCoopers
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > czyli nawet praca po 18h dziennie (włacznie soboty i nawet niedziele), na
    miły
    > poczatek 600 stron ksiązki o rachunkowości po angielsku jako przygotowanie
    do
    > czekajacej Ciebie pracy:) Ale nie mozna się zniechęcać, to zaprocentuje w
    > przyszłosci:)

    wrzodami, rozwalonym sercem, problemami z kregoslupem i jeszcze pewnie czyms

  • 12. Data: 2004-12-16 23:33:57
    Od: k...@i...pl

    > czas -
    > miły
    > do
    >
    > wrzodami, rozwalonym sercem, problemami z kregoslupem i jeszcze pewnie czyms

    Bez przesady... Informacje podane przez Eweline sa sporo przesadzone, chociaz
    fakt, nie pracuje sie tutaj od 9-17.. W sezonie raczej do 20, po sezonie 18-
    18.30 :). Praca raczej ciezka, wymagajaca duzego skupienia, efektywnosci
    (ciagla walka z czasem, wszystko na wczoraj), ale rozwijajaca... Generalnie
    doswiadczenie zebrane tutaj w 2 lata to wg mnie okolo 6-10 lat doswiadczenia w
    polskich firmach audytorskich czy pracy w ksiegowosci.
    Reasumujac, praca nie dla kazdego, ale na pewno jest dobra inwestycja w
    siebie.. dobra trampolina, szczegolnie dla absolwentow, a warunki finansowe az
    takie zle nie sa, jak niektorzy sugeruja... Owszem, bez rewelacji, ale trzeba
    wziasc pod uwage, ze to placa osoby prosto po studiach, z reguly
    nieopierzonej, bez konkretnej, praktycznej wiedzy... to chyba nie jest tak zle.

    Pozdr

    K.