PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki w Software Mind - Kraków

  • 11. Data: 2009-02-05 17:51:29
    Temat: Re: Praktyki w Software Mind - Kraków
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    > Słuchaj no, smarku.

    Smarkiem możesz nazwać siebie - twoje zachowanie to potwierdza.

    > Nie rozumiesz niczego, jesteś głupi i bezczelny.

    Nie robisz na mnie najmniejszego wrażenia, ani mnie nie sprowokujesz.

    > Tnij niepotrzebne elementy (zbędne wrotki, sygnatury) i nie cytuj kilkunastu
    > linijek aby napisać jedną czy dwie i w dodatku bez sensu.

    Bez sensu to są Twoje wypowiedzi.

    > Dostosuj się do przyjętych zasad, bo są rozsądne.

    Jak pisałem wcześniej, sam powinieneś się dostosować - "Małpujesz".

    >A do tego czasu wynocha na jakieś forum onetu czy inne badziewie, tam twoje miejsce.

    Znowu "małupujesz".

    Napisałeś już jeden post na temat Software Mind, więc bądź tak miły i
    nie zaśmiecaj tematu. Dorośli ludzie tu rozmawiają.

  • 12. Data: 2009-02-05 18:03:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    o.googlegroups.com
    grzesiek <g...@g...com> pisze:

    > Smarkiem możesz nazwać siebie
    Ale nazywam ciebie.

    > Nie robisz na mnie najmniejszego wrażenia, ani mnie nie sprowokujesz.
    Już jesteś sprowokowany, tylkoś zbyt głupi by to spostrzec.
    Własnie dlatego piszesz, trywialna zabaweczko.

    > Bez sensu to są Twoje wypowiedzi.
    Jeszcze ci nie do końca wychodzi ale widzę, że się uczysz.
    Wrotkę postu, na który odpowiadasz pozostaw.

    > Jak pisałem wcześniej, sam powinieneś się dostosować
    Rób, co ci zalecono i nie pyskuj.

    > Dorośli ludzie tu rozmawiają.
    Dlatego właśnie nie tu twoje miejsce i dlatego kazałem ci spadać na onet..
    Na razie guzik się dowiedziałeś na swoje pytanie, za to dostałeś po uszach
    jak byle gnojek.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-02-05 19:02:28
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    Ależ ty jesteś irytujący i żenujący. Żal mi ciebie.

  • 14. Data: 2009-02-05 19:16:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    grzesiek <g...@g...com> pisze:

    > Ależ ty jesteś irytujący i żenujący.
    Fakt - irytuję głupków (często - jak i teraz - celowo) i bawi mnie to.

    > Żal mi ciebie.
    No to co?

    PS. No napisz sobie coś jeszcze, smarkaczu, napisz, na pewno chcesz mieć
    ostatnie słowo...

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-02-05 23:02:52
    Od: grzesiek <g...@g...com>

    On 5 Lut, 20:16, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    >
    > No to co?
    >
    > PS. No napisz sobie coś jeszcze, smarkaczu, napisz, na pewno chcesz mieć

    W takiej sytuacji irytujesz sam siebie i dlatego jest mi ciebie żal.

  • 16. Data: 2009-02-05 23:38:53
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    Ale masz zmartwienie. Przejrzyj archiwum, dyskutujesz z półtrollem który się
    karmi takimi jak Ty - pewnie tylko po to pisze na grupy, cyzelując
    złośliwości po 3 razy. Czytaj merytoryczne posty (takie też pisuje), resztę
    ignoruj - z koniem się nie kopie, a to jest koń.

  • 17. Data: 2009-02-06 14:25:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gmftad$3fn$1@inews.gazeta.pl strach
    <s...@g...pl> pisze:

    > dyskutujesz z półtrollem
    Witam półidiotę.

    > a to jest koń.
    Witam barana.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-02-06 14:48:17
    Od: "xD" <z...@b...pl>

    > W wiadomości news:gmftad$3fn$1@inews.gazeta.pl strach

    > Witam półidiotę.

    > Witam barana.
    >
    > --
    > Jotte

    weź już nie pajacuj, wszyscy już wiedzą że jesteś zwykłym kretynem

    xD

  • 19. Data: 2009-02-06 15:01:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1362.000000cc.498c4db1@newsgate.onet.pl xD
    <z...@b...pl> pisze:

    > weź już nie pajacuj, wszyscy już wiedzą że jesteś zwykłym kretynem
    Po co mnie, gnojku, zaczepiasz?
    Chcesz udowodnić, ze jesteś kretynem nadzwyczajnym?
    Udało ci się.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2009-02-06 15:51:27
    Od: luki667 <l...@g...com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:1362.000000cc.498c4db1@newsgate.onet.pl xD

    > Po co mnie, gnojku, zaczepiasz?
    > Chcesz udowodnić, ze jesteś kretynem nadzwyczajnym?
    > Udało ci się.

    Merytorycznie jesteś dobry, ale po co tracisz siły na jakieś
    dywagacje i kłótnie ? Masz jakiś ukryty żal do wszystkich czy coś ? Weź
    zachowuj się normalnie i nie marnuj czasu wszystkich pisząc puste posty.