PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki studenckie w lublinie

  • 1. Data: 2005-03-10 14:31:15
    Temat: Praktyki studenckie w lublinie
    Od: <s...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Jestem studentem informatyki 4 roku i szukam firmy w której mógłbym odbyć
    praktyki studenckie. Interesuje mnie głównie praca w charakterze programisty
    jednak lubelskie firmy nie są zbyt chętne do przyjmowania praktykantów. Czy
    mógłby ktoś poradzić do gdzie mógłbym się zgłosić.

  • 2. Data: 2005-03-10 16:03:01
    Temat: Re: Praktyki studenckie w lublinie
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-10 15:31, Użytkownik s...@W...gazeta.pl napisał:

> [...]
    > jednak lubelskie firmy nie są zbyt chętne do przyjmowania praktykantów. Czy
    > mógłby ktoś poradzić do gdzie mógłbym się zgłosić.

    Najpierw napisz gdzie już próbowałeś, bo wiem że jednak są firmy
    przyjmujące praktykantów.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-03-11 09:38:02
    Od: "Sławomir Kośmider" <s...@N...gazeta.pl>

    Witiia <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    Czy

    > Najpierw napisz gdzie już próbowałeś, bo wiem że jednak są firmy
    > przyjmujące praktykantów.

    Byłem w anice, tam powiedziano mi, że bardzo rzadko przyjmuje się
    praktykantów. Pytałem też w highcomie i tam dowiedziałem się, że nigdy nie
    prowadzili praktyk.

  • 4. Data: 2005-03-11 11:31:39
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-11 10:38, Użytkownik Sławomir Kośmider napisał:

    > Byłem w anice, tam powiedziano mi, że bardzo rzadko przyjmuje się
    > praktykantów. Pytałem też w highcomie i tam dowiedziałem się, że nigdy nie
    > prowadzili praktyk.

    Odwiedziłeś raptem dwie firmy i już rozkładasz ręce? Co innego jakbyś
    wymienił tutaj 20 firm i powiedział, że nikt nie chce Cię przyjać.

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2005-03-17 23:58:48
    Od: "Krzysiek" <k...@t...pl>