PracaGrupypl.praca.szukana.dam prace

  • 1. Data: 2003-07-06 13:03:08
    Temat: .dam prace
    Od: n...@w...pl

    Firma emailowa poszukuje pilnie pracownika do obsługi emaili, aby sprostać
    dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000zł i więcej. Nie potrzebne żadne
    doświadczenie.
    Wyślij email z podaniem w wierszu tematu:Pracownik do obsługi e-maili.
    Oczekujemy poważnych zapytań od osób, które chcą zarobić poważne pieniądze.

    a...@w...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-07-06 14:07:38
    Temat: Pracownik do obslugi e-maili
    Od: n...@o...pl

    Witam.
    Jestem zainteresowany propozycją.Mieszkam w Gdyni,mam stałe łacze internetowe.
    W zwiazku z prowadzoną działalnościa mam możliwość wystawiania faktur.
    Pozdrawiam-Leszek

  • 3. Data: 2003-07-06 14:29:15
    Temat: Re: Pracownik do obslugi e-maili
    Od: "born4july" <N...@S...onet.pl>

    Witam ! Nie jestem zainteresowany i chętnie bym Ci kopnął w D ...jeśli nadal
    będziesz takie naciągactwo nazywać pracą.