PracaGrupypl.praca.szukana › Praca we Wrocławiu dla Informatyka

  • 1. Data: 2005-07-30 14:46:56
    Temat: Praca we Wrocławiu dla Informatyka
    Od: Karol Lipnicki <k...@v...int.pl>

    Witam Państwa.
    Jestem informatykiem, który większość posiadanej wiedzy zdobył zupełnie
    samodzielnie, ciężką pracą i nauką. Obecnie poszukuję zatrudnienia na
    lepszych warunkach finansowych aniżeli te które posiadam obecnie.

    Do tej pory zajmowałem się administracją sieci LAN/WLAN w dużym wrocławskim
    przedsiębiorstwie. Do moich obowiązków należało:
    - administracja serwerem opartym o system Solaris;
    - administracja serwerem MySQL, PostgreSQL, Apache, Postfix, Proftpd;
    - opieka nad Infrastrukturą IT liczącą 146 komputerów PC (Win2000 oraz
    Debian);
    - opieka nad siecią LAN/WAN;

    Pracowałem również jako sprzedawca w sklepie komputerowym we wrocławiu

    Obecnie administruję średniej wielkości siecią osiedlową (34 komputery) we
    Wrocławiu. Do moich obowiązków należy:

    - utrzymanie infrastruktury sieci w bardzo dobrym stanie;
    - tworzenie oraz opieka nad użytkownikami;
    - pomoc techniczna dla użytkowników sieci
    - administracja serwerem/routerem pracującym pod kontrolą systemu Linux
    (dystrybucje Debian, PLD, Slackware)

    Od około pół roku pracuję w niedużej firmie, w której zakres obowiązków
    - administracja serwerem opartym o system NetBSD 4.3;
    - administracja serwerami Postfix, Sendmail, Proftpd, Smb, Apache, MySQL,
    Oracle;
    - administracją siecią bezprzewodową (nieobce są mi także zagadnienia
    związane z bezpieczeństwem sieci bezprzewodowych);
    - zabezpieczaniem sieci przed atakami z zewnątrz;
    - opieka nad Infrastrukturą IT liczącą 27 komputerów PC (WinXP oraz Gentoo);
    - pomocą techniczną dla użytkowników;

    Nadto dobrze posługuję się językiem angielski, bez problemu tłumaczę
    dokumentacje w obie strony.

    Pozdrawiam

    W razie chęci kontaktu proszę pisać na adres email: a...@p...onet.pl,
    pod nr gg: 5047704, lub też telefonicznie, pod nr telefonu: 604 774 461
    (kom.) oraz (0-71) 347-83-42 (stac.)

  • 2. Data: 2005-07-30 20:29:09
    Temat: Re: Praca we Wrocławiu dla Informatyka
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Karol Lipnicki" <k...@v...int.pl> napisał w
    wiadomości news:dcg3s3$bh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nadto dobrze posługuję się językiem angielski,

    Ze swoim przekonaniem o znajomosci angielskiego zdecydowanie przesadzasz:

    http://www.ureader.co.uk/message/922402.aspx

    I.

  • 3. Data: 2005-07-30 22:25:56
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:dcg3s3$bh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ze swoim przekonaniem o znajomosci angielskiego zdecydowanie przesadzasz:

    OMFG.
    Do tego fajne "podrobienie" mojego posta (news:dcedap$ba$1@news.onet.pl).

    I az wstyd byc Polakiem !

  • 4. Data: 2005-07-31 07:02:55
    Od: "ktos" <...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:dcg3s3$bh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ze swoim przekonaniem o znajomosci angielskiego zdecydowanie przesadzasz:

    Tak z ciekawosci, jak trafilas na ten watek?
    Chcialas go zatrudnic i zrobilas maly wywiad w googlach?

  • 5. Data: 2005-07-31 08:34:34
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 31-07-2005 o 09:02:55 ktos <...@k...onet.pl> napisał:

    > Tak z ciekawosci, jak trafilas na ten watek?
    > Chcialas go zatrudnic i zrobilas maly wywiad w googlach?

    To zła kobieta jest... :D
    Spisane będą czyny i rozmowy ;)

  • 6. Data: 2005-07-31 11:38:57
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "ktos" <...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Tak z ciekawosci, jak trafilas na ten watek?
    > Chcialas go zatrudnic i zrobilas maly wywiad w googlach?

    Nie - na watek trafilam wczesniej, robiac male wyszukiwanie po wystepach
    tego czlowieka na pl.biznes. Ma u mnie minus za osmieszanie Polski przed
    obcokrajowcami i dlatego na ewidentne klamstwo na czytanej przeze mnie
    grupie zareagowalam.

    I.