PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w zawodzie i nauka języka - Londyn

  • 1. Data: 2002-05-14 08:42:32
    Temat: Praca w zawodzie i nauka języka - Londyn
    Od: "diquial" <d...@w...pl>

    Szanowni,

    Kończę w Polsce studia - Uniwersytet Warszawski, kierunek - nauki
    informacyjne. Lada tydzień mędę magistrem. Pracuję jako webmaster - znam
    nieźle ASP, poznaję PHP, poza tym standard: HTML, CSS, SQL, jakaś grafika,
    JavaScript i tak dalej.

    Chodzi mi po głowie chęć wyszlifowania mojej angielszczyzny - a jesli tak,
    to najlepiej w Londynie. Chciałbym tam pojechać po wakacjach do szkoły
    językowej - na poczatek na rok. Oczywiście wtedy - wiza studencka i
    dozwolone 20h pracy w tygodniu.

    Czy ktoś się orientuje może, jakie są w Londynie możliwości znalezienia
    pracy - ale w moim zawodzie? Wolałbym takie rozwiązanie niż praca w knajpie
    czy sprzątaniu - żeby zachować ciągłość. Jakie są realia? Dzięki z góry za
    wszelkie informacje.

    diquial

    P.S. Pytałem już o to na alt.pl.emigracja, ale nikt nie podjąłe tematu :-(

  • 2. Data: 2002-05-16 10:59:28
    Temat: Re: Praca w zawodzie i nauka języka - Londyn
    Od: "p_s" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    diquial <d...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > Chodzi mi po głowie chęć wyszlifowania mojej ...
    > Czy ktoś się orientuje może, jakie są w Londynie możliwości znalezienia

    witam
    heh czytalem tego posta jak o sobie, sytuacja identyczna proponuje polukac na
    www.jobserve.com i w dzialce IT najlepiej na slowa klucze
    sam koncze polibude w spec. cad/cam i wlasnie widze ze jest mozliwosc
    zalapania czegos lepszego niz zmywanie i w dodatku miast 5-6 funciakow dostac
    i 15-20/h
    jak nie znajde czegos konkretnego do wrzesnia to tez spadam
    apropo Irlandii, czy tam tez sie jezdzi lewa strona?!

    pozdrowienia p_s

  • 3. Data: 2002-05-30 14:28:13
    Od: "wiola" <w...@w...pl>

    Polecam grupę uk.jobs.offered
    z życzeniami powodzenia

  • 4. Data: 2002-05-31 12:37:27
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > jak nie znajde czegos konkretnego do wrzesnia to tez spadam
    > apropo Irlandii, czy tam tez sie jezdzi lewa strona?!

    oczywiscie ze lewa, chociaz wieczorem jak klientela wychodzi z pubu to jezdza
    jak popadnie ;)
    marcintosh