PracaGrupypl.praca.szukana › Praca w domu przez internet

  • 1. Data: 2005-01-09 23:20:58
    Temat: Praca w domu przez internet
    Od: "Piotr Majewski" <p...@i...pl>

    Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera i podstawowych programów
    Microsoft oraz chcesz zarobić pieniądze przy pomocy internetu, napisz!
    Kontakt:
    p...@i...pl

    Pozdrawiam
    Piotr Majewski

  • 2. Data: 2005-01-10 11:16:29
    Temat: Re: Praca w domu przez internet
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Jestem nauczycielem z zawodu i jestem cierpliwy. Spokojnie Ci napisze
    jeszcze raz. I tak aż do skutku.

    Swoją ofertę pracy wysylasz na zla grupe. Pomijam, ze to zadna praca tylko
    zwykle MLM'owe naciągactwo a raczej finansowy łańcuszek pod MLM'ową
    przykrywką (hint: skupowanie raportow). Ale to nadal nie ta grupa. Polecam
    alt.pl.szukam.frajera.