PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Polsce i strona gowork.pl

  • 1. Data: 2012-01-16 22:00:09
    Temat: Praca w Polsce i strona gowork.pl
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Znacie jakąś firmę, która na stronie gowork.pl ma wysokie notowania i
    jest chwalona? Możecie podać nazwę? Bo co czytam o jakimś pracodawcy, to
    jest równo obsmarowany g...nem, poza pojedyńczymi pochwałami pisanymi
    przez szefa, które walą ściemą na kilometr. W Polsce jest aż tak
    tragicznie, czy ta strona skupia jedynie frustratów?

  • 2. Data: 2012-01-16 23:30:54
    Temat: Re: Praca w Polsce i strona gowork.pl
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Disappointed E52 owner wrote:

> [...]
    > przez szefa, które walą ściemą na kilometr. W Polsce jest aż tak
    > tragicznie, czy ta strona skupia jedynie frustratów?

    ale Internet to ty masz od niedawna czy coś? bo może wybierz sobie dowolny
    temat np. "wykałaczki" i zobacz jakie na ten temat są proporcje
    krytyki/uwielbienia w Internecie.

    Lemat

  • 3. Data: 2012-01-17 00:08:26
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Lemat" <#@lemat.priv.pl> napisał w wiadomości

    > ale Internet to ty masz od niedawna czy coś? bo może wybierz sobie
    > dowolny
    > temat np. "wykałaczki" i zobacz jakie na ten temat są proporcje
    > krytyki/uwielbienia w Internecie.

    Znajdę różne opinie, ale i doszukam się takich wykałaczek które
    pozytywnie ocenia np 80% komentujących, a na gowork na wszystkich lecą
    pomyje i stąd ta różnica i moje pytanie.

  • 4. Data: 2012-01-17 09:02:08
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> napisał w
    wiadomości news:jf2e61$34h$1@usenet.news.interia.pl...

    Moim zdaniem trzeba na to spojrzeć nieco inaczej:
    Piszą głównie frustraci i "skrzywdzeni" bo jest to niejednokrotnie jedyna
    forma i miejsce gdzie mogą wylać swoje żale. Autentycznych opinini
    pozytywnych jest niewiele, zresztą mamy w naturze raczej to by
    bezinteresownie dopieprzyć niż coś lub kogoś pochwalić, ale.....
    jeżeli przy jednym pracodawcy jest kilkadziesiąt - kilkaset negatywnych
    opinii to już o czymś świadczy, przynajmniej o kiepskiej atmosferze i
    nieczystych zagraniach pracodawców
    jeżeli mamy jedną, dwie opinie to moim zdaniem problem był w tych
    pracownikach a nie w pracodawcy.
    Jeszcze jedna rzecz. Znam przynajmniej dwie firmy tam opisywane, przy
    których było 100-200 negatywnych opinii i to ciężkich o niewypłacaniu
    całości wynagrodzenia, niedotrzymywaniu warunków i terminów umów itp. I te
    opinie nagle zniknęły, co oznacza że portal boi się prawdy i nie chce
    zadzierać z firmami które nie życzą sobie publikowania negatywnych opinii.
    Nie jest więc niezależny i bezstronny bo ingeruje w wypowiedzi użytkowników.