PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w McDonald ?

  • 11. Data: 2008-11-19 19:34:34
    Temat: Re: Praca w McDonald ?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    gargamel wrote:
    > w polsce to nawet do głowy mi nie pyrzyjdzie żeby do kibla zachodzic:O(
    > wystarczy mi tych brudnych mend co to żebrają w restauracji (w stanach
    > coś takiego nie do pomyślenia)

    Polsce
    "restauracji"

    Generalnie wykazujesz objawy zachlysniecia USA. Niektorym przechodzi,
    innym nie. Niemniej ichni McD przy polskich to chlew.

    Wieslaw

  • 12. Data: 2008-11-19 20:42:55
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "Wwieslaw" napisał:
    > Generalnie wykazujesz objawy zachlysniecia USA. Niektorym przechodzi,
    > innym nie. Niemniej ichni McD przy polskich to chlew.

    no nie powiedzał bym, mam odmienne doświadczenia, ale każdy ma inne:O)
    acha, i nie ma tam takeij rotacji jak u nas że co tydzień zamieszczaja
    ogłoszenia, tam wiekszosć kadry pracuje do emerytury:O)

  • 13. Data: 2008-11-20 10:49:04
    Od: "Piotr S." <d...@g...pl>

    gargamel pisze:
> [...]

    > acha, i nie ma tam takeij rotacji jak u nas że co tydzień zamieszczaja
    > ogłoszenia, tam wiekszosć kadry pracuje do emerytury:O)

    bo najwidoczniej tam placa tyle ze pracownikowi wystarcza na normalne
    zycie.

  • 14. Data: 2008-11-20 11:59:47
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "Piotr S." <d...@g...pl> napisał:
    > bo najwidoczniej tam placa tyle ze pracownikowi wystarcza na normalne
    > zycie.

    najwyraźniej tak, a co za tym idzie jakość pracownika jest wyższa, oraz jego
    dbanie o higienę również:O)

    chociaz tam pewnie ziemniaki są genetycznie modyfikowane a olej
    wegetariański:O(
    u nas to mam nadzieje że przynajmniej frytki smażą na smalcu?:O)