PracaGrupypl.praca.szukanaPraca w Krakowie ? Czy to możliwe?

  • 1. Data: 2003-06-05 16:00:32
    Temat: Praca w Krakowie ? Czy to możliwe?
    Od: "delwo" <d...@i...pl>

    Młody, energiczny , pełen woli i chęci do pracy i podnoszenia swoich
    kwalfikacji ( jak każdy chyba w Polsce:))
    Podejmie pracę w branży IT jako handlowiec, serwisant, lub sprzątaczka ,
    względnie w każdej innej dowolnej jako magazynier- sprzedawca.
    Pracodawco !!! Nie zwlekaj !!! Czekam niecierpliwie, siedząc
    bezproduktywnie, pozbawiony możlwości spożytkowania rozsadzającej mnie
    energii ( może na siłownie się zapiszę?)

    PS: Posiadam kilku letnie doświadczeniew wyżej wymienionych branżach -
    zainteresowanym moja tak wszechstronną i ambitną osobowością, CV przesyłam
    emailem

  • 2. Data: 2003-06-08 10:28:49
    Temat: Re: Praca w Krakowie ? Czy to możliwe?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "delwo" <d...@i...pl> skribis:

> [...]

    >Pracodawco !!! Nie zwlekaj !!! Czekam niecierpliwie, siedząc
    >bezproduktywnie, pozbawiony możlwości spożytkowania rozsadzającej mnie

    no to wez sie do roboty: http://www.gazeta.sky.pl/books/partner.php?ref=ns

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski: