PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Europie

  • 1. Data: 2004-11-19 12:01:04
    Temat: Praca w Europie
    Od: "Jacek" <a...@d...psal>

    WORK&TRAVEL - USA

    AU-PAIR (Niemcy, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Austria, Holandia,
    Irlandia)

    Wielka Brytania - roczne praktyki

    071 344 13 51 gg.1886815

  • 2. Data: 2004-11-19 12:45:22
    Temat: Re: Praca w Europie
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Jacek" <a...@d...psal> wrote in message

    > Wielka Brytania - roczne praktyki
    >
    > 071 344 13 51 gg.1886815

    a ja radze zainteresowanym ostroznosc.
    Mowie to wlasnie w kontekscie rocznych praktyk, bo dwa lata temu posrednio
    zetknalem sie z taka lewa "firma" obiecujaca ludziom praktyki w UK, za
    jedyna drobna oplate manipulacyjna - kilkaset zlotych. Byli _bardzo_
    niekonsekwentni, gdy przycisnalem ich o szczegoly i w polowie rozmowy
    odlozyli sluchawke ;) Na szczescie osoba, ktora wczesniej wylozyla gotowke
    po przepychankach odzyskala pieniadze.
    Radze wszystkim ostroznosc i weryfikacje wiarygodnosci oferty z wszelkich
    innych zrodel, a NIE pytanie na powyzszy numer telefonu: "Ale czy Pan jest
    naprawde uczciwy?" ;)

    marek

  • 3. Data: 2004-11-19 13:14:16
    Od: "Jacek" <a...@d...psal>

    Witam!
    Masz "świętą" rację zalecając ostrożność! Jesteśmy legalnym pośrednikiem
    posiadającym wszelkie zezwolenia i niestety nie "drobnej oplaty" bo cena
    uczestnictwa w tych programach jest spora :( ale sie zwraca, a najważniejsze
    jest bezpieczeństwo na miejscu, które gwarantują nasi sponsorzy.
    www.workandtravel.pl i www.wat.oskar.com.pl
    Pozdrawiam Jacek
    s.net...

  • 4. Data: 2004-11-19 14:46:41
    Od: "marek" <m...@b...com>

> [...]
    najważniejsze
    > jest bezpieczeństwo na miejscu, które gwarantują nasi sponsorzy.

    a jakies szczegoly? nazwa _Waszej_ firmy?
    btw, macie biuro w Polsce? Wlk Brytanii? Adres(y)?

    marek

  • 5. Data: 2004-11-19 17:59:15
    Od: "Jacek" <a...@d...psal>

    Mamy 10 biur w Polsce / Centrum Turystyki Oskar/ 7 lat na rynku
    turystycznym. Moje biuro Sukiennice6/404 we Wrocku.
    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    s.net...