PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Euro Finanz

  • 1. Data: 2004-02-05 09:45:12
    Temat: Praca w Euro Finanz
    Od: "Kesrith" <k...@o...pl>

    Witam
    Zastanawiam się czy słyszał ktoś o tej firmie (Euro Finanz) lub miał jakieś
    doświadczenia z nią zwiazane. Pytam się bo mam znajomą zainteresowaną
    podjeciem pracy dla nich ale wzmianka o płatnym szkoleniu na samym poczatku
    (okolo 800 zł za dwa dni z czego prawie 300 ma zaplacić znajoma) jest mocno
    podejrzana. Za ewentualną pomoc z góry dziekuje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2004-02-05 15:51:40
    Temat: Re: Praca w Euro Finanz
    Od: Alpha <c...@c...space.pl>

    Kesrith (k...@o...pl) piszesz:

> [...]
    > lub miał jakieś doświadczenia z nią zwiazane. Pytam się bo
    > mam znajomą zainteresowaną podjeciem pracy dla nich ale wzmianka

    Bylam na takim spotkaniu kiedys i w momencie kiedy spytalam: co
    to za rewelacyjne szkolenie na ktorym w dwa dni naucza sie (jak
    wynikalo z rozmowy) wszystkiego czego na studiach ucza przez 5
    lat -- pani kierownik zrobila sie nieprzyjemna i stwierdzila ze
    tylko przeszkadzam innym w robieniu kariery ;>

    Jakos ta firma nie wzbudzila we mnie zaufania...

    > Kamil

    pzdr.

  • 3. Data: 2004-02-05 20:03:43
    Od: Marcin <f...@k...pl>

    5 luty - dzien idealny na /spamowanie :)/,
    co tez *Alpha* uczynil(a) piszac:

> [...]
    > tylko przeszkadzam innym w robieniu kariery ;>
    >
    > Jakos ta firma nie wzbudzila we mnie zaufania...

    Dokladnie, ja tez bylem na takim spotkaniu (w Poznaniu) i oczywiscie
    zrezygnowalem. Przez jakis czas po spotkaniu przysylali mi jakies
    ulotki, pisma i wydzwaniali... Nie byly to mile rozmowy... Nie polecam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2004-02-05 21:58:46
    Od: "Kesrith" <k...@o...pl>

    Dzięki za informacje. Poszukalem jeszcze troche na sieci i zgodzę się z wami
    co do tego że firmy tej polecić nie można.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2004-03-08 15:01:18
    Od: "eurofinanz" <e...@n...pl>

    Nie zgodzę się z Wami pracuję w tej firmie na tyle długo aby mieć wyrobione
    zdanie, a w odpowiedzi na Wasze newsy wystarczą dwa argumenty,
    - nie byliście na szkoleniu
    - nie znacie firmy
    więc co możecie powiedzieć?????????????????
    zaraszam do dyskusji
    gg:2162273
    pozdarwiam