PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca tymczasowa - umowa o prace pyt.

  • 1. Data: 2004-09-01 17:41:38
    Temat: Praca tymczasowa - umowa o prace pyt.
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Witam,

    Mam pytanie, czy agencja pracy czasowej ma prawo zatrudniac pracownika, 3
    mieisac z rzedu na umowe o prace na czas 1 miesiaca?

    --
    Pozdrawiam,

    Pawel P.

  • 2. Data: 2004-09-01 20:43:20
    Temat: Re: Praca tymczasowa - umowa o prace pyt.
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Pawel P. napisał (śro 1. września 2004 19:41):

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie, czy agencja pracy czasowej ma prawo zatrudniac pracownika, 3
    > mieisac z rzedu na umowe o prace na czas 1 miesiaca?

    tak. odsyłam - KP, umowa agencyjna

  • 3. Data: 2004-09-01 21:27:07
    Od: "Markopik" <m...@t...de>

    Agencja pracy czasowej moze z pracownikiem zawierac nieskonczenie wiele umow
    o prace na czas okreslony dlatego tez nazywa sie agencja pracy czasowej, co
    wiecej w okresie 3 lat u jednego pracodawcy urzytkownika pracownik czasowy
    moze przepracowac tylko 12 m-cy
    pozdr
    Marcin
    U?ytkownik "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> napisa? w wiadomo?ci

  • 4. Data: 2004-09-02 19:19:05
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości

    > tak. odsyłam - KP, umowa agencyjna

    Jaka znowu umowa agencyjna... Pytanie wyrazne "umowa a prace"

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 5. Data: 2004-09-02 19:21:27
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Uzytkownik "Markopik" <m...@t...de> napisal w wiadomosci
> [...]
    co
    > wiecej w okresie 3 lat u jednego pracodawcy urzytkownika pracownik czasowy

    A jaki przepis to reguluje, bo jakos nie spotkalem sie z takowymi :-).
    Natomiast co do pracy tymczasowej to maksymalnie moge pracowac 6 miesiecy u
    jednego pracodawcy.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 6. Data: 2004-09-02 23:19:53
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Jaka znowu umowa agencyjna... Pytanie wyrazne "umowa a prace"
    tak, i taka umowa nazywa się "umowa agencyjna"

    > Pozdrawiam
    >
    > Pawel P.
    gromax