PracaGrupypl.praca.szukana › Praca przez internet. 300zł/tydzień. Naprawdę!!!

  • 1. Data: 2005-01-11 13:26:29
    Temat: Praca przez internet. 300zł/tydzień. Naprawdę!!!
    Od: "Szymon Krzywda" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich! Chciałbym zaoferować Wam pewien rodzaj pracy. To jest
    bardzo proste; polega na wysyłaniu ofert handlowych, reklamowaniu siebie,
    przy najmniejszym nakładzie pracy. Sam jestem w tym początkujący (dopiero ok.
    2 tygodni) ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, ze się to opłaca! Przez
    ten czas udało mi się zarobić ok. 300 zł. To wcale nie ściema. Jeśli
    jesteście zainteresowani PISZCIE!!
    GG: 7090382

  • 2. Data: 2005-01-11 14:47:36
    Temat: Re: Praca przez internet. 300zł/tydzień. Naprawdę!!!
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Szymon Krzywda napisał był:

> [...]
    Przez
    > ten czas udało mi się zarobić ok. 300 zł. To wcale nie ściema. Jeśli

    Witam Cię. Chciałbym Ci zdradzić pewien sekret. To bardzo proste. Polega na
    zadaniu Ci prostego pytania. CZY NAPRAWDĘ SZUKASZ PRACY? Czy po prostu nie
    wiesz co to za grupa? To wcale nie ściema, TWOJE ogłoszenie jest na złej
    grupie dyskusyjnej. Jeśli jesteś zainteresowany to dowiedz się na jaką grupę
    wysłałeś ogłoszenie a zarobisz dużo więcej - nie będziesz wzbudzał uśmiechu
    politowania :)

    A tak się przy okazji zapytam - ta Twoja oferta to skupowanie raportów,
    zgadłem? Heh... :]
    Jeśli tak to ciekawe, z którego pokolenia ofiar... w sensie który poziom
    piramidki... LOL...

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź