PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez Internet

  • 1. Data: 2002-04-18 10:38:23
    Temat: Praca przez Internet
    Od: "Adam" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy slyszeliscie o firmie Nitroclicks?
    Placa za prace przez internet i to calkiem
    niezle pieniadze. Mowia, ze da sie zarobic
    dodatkowo ponad 100 dolarow miesiecznie,
    ale mozna znacznie wiecej. Przeczytaj sobie
    o tym na www.clicks.prv.pl. Czy ma ktos
    doswiadczenia w pracy z ta firma i dostal
    od nich czek? Mysle, ze warto sprobowac, bo
    nie musimy niczego placic. Jedynie trzeba
    zainwestowac troche czasu.

  • 2. Data: 2002-04-18 15:21:02
    Temat: Re: Praca przez Internet
    Od: "Jerzy Buczyński" <f...@p...onet.pl>

    A dostales juz jakis czek ?

    BuczeK
    Użytkownik Adam <a...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a9m7mv$qt9$...@n...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-04-19 08:26:28
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    >Użytkownik "Adam" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    >Czy slyszeliscie o firmie Nitroclicks?
    Oczywiście, to przecież potentat w dziedzinie klikania.
    >Placa za prace przez internet i to calkiem
    >niezle pieniadze.
    No tak, kupiłem sobie Mercedesa po tygodniu klikania
    >Mowia, ze da sie zarobic
    >dodatkowo ponad 100 dolarow miesiecznie,
    >ale mozna znacznie wiecej.
    Coś niedoczytałeś. Minimalna stawka godzinna wynosi 100 dolarów a jak dobrze klikasz
    to nawet 1000 na minutę.
    >Przeczytaj sobie
    >o tym na www.clicks.prv.pl.
    Musisz tylko umieć klikać
    >Czy ma ktos
    >doswiadczenia w pracy z ta firma i dostal
    >od nich czek?
    Najbogatszy człowiek świata Bill Gates.
    >Mysle, ze warto sprobowac, bo
    >nie musimy niczego placic. Jedynie trzeba
    >zainwestowac troche czasu.
    Właśnie dowiedziałem się, że od 1 kwietnia Microsoft zmienia stopniowo profil swojej
    działalności. W niedalekiej przyszłości zamiast produkcją oprogramowania zajmie się
    drapaniem w głowę. Podobne plany mają inne firmy amerykańskie.

  • 4. Data: 2002-04-19 21:30:54
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    czlowieku, blagam skonfiguruj sobie czytnik list dyskusyjnych, aby
    wysylal POSTY w PLAIN texcie (polskie litery w ISO 8859-2) a nie jakims
    zwariowanym UNICODZIE czy czyms takim!

  • 5. Data: 2002-04-19 21:31:53
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

  • 6. Data: 2002-04-22 17:16:43
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Fri, 19 Apr 2002 23:31:53 +0200, freDZiK <f...@i...com.pl>
    wrote:

    >czlowieku, blagam skonfiguruj sobie czytnik list dyskusyjnych, aby
    >wysylal POSTY w PLAIN texcie (polskie litery w ISO 8859-2) a nie jakims
    >zwariowanym UNICODZIE czy czyms takim!
    Jesli mowa o Plonku to na niego jest jedna rada - killfile facet jest
    niereformowalnym gluptasem. Moze jak zauwazy ze jest przez ludzi
    ignorowany to zmieni zachowanie.

    Pzdr
    Limfo

  • 7. Data: 2002-04-23 17:20:28
    Od: "Adam" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    No i co? Czytaliscie? Byliscie na http://
    www.clicks.prv.pl ? Jakie jest wasze zdanie
    o firmie Nitroclicks? Czy ktos z was sie
    zapisal i zbiera dolary na koncie? Ile
    uzbieraliscie? Nie pojawily sie zadne
    negatywne uwagi, wiec pewnie wszyscy
    zarabiaja niezle pieniadze.

  • 8. Data: 2002-04-23 19:11:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2002 17:20:28 +0000 (UTC), "Adam"
    <a...@N...poczta.gazeta.pl> wklepał(-a):

    >No i co? Czytaliscie? Byliscie na http://
    >www.clicks.prv.pl ? Jakie jest wasze zdanie
    >o firmie Nitroclicks? Czy ktos z was sie
> [...]

    Jasne! Ja już sobie nawet automatyczną plonkownicę za 200 $ kupiłem! Innym też
    polecam - plonkownica ułatwia życie.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/