PracaGrupypl.praca.szukana › Praca na kieszonkowe

  • 1. Data: 2005-03-31 17:49:03
    Temat: Praca na kieszonkowe
    Od: "Mateusz" <g...@t...pl>

    Praca jest przez internet.Też na początku byłem sceptyczny.Trzeba włożyc
    troche wysiłku, ale gdzie rozdaje sie pieniadze za darmo? Jeśli jesteś nadal
    zainteresowany to wyslij zapytanie na g...@t...pl Pozdrawiam i
    zachęcam!
    Mateusz

  • 2. Data: 2005-04-01 05:29:04
    Temat: Re: Praca na kieszonkowe
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    To nie jest zadna praca tylko oszustwo. Jesli nie podales o co chodzi to
    jest to jasne jak slonce.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź

  • 3. Data: 2005-04-01 10:09:54
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Mateusz <g...@t...pl> napisał(a):

    > Praca jest przez internet.Też na początku byłem sceptyczny.Trzeba włożyc
    > troche wysiłku, ale gdzie rozdaje sie pieniadze za darmo?

    jak dobrze poszukasz to pieniadze leza na ulicy
    i tez bylem na poczatku sceptyczny;)

    pozdrawiam
    mhl999