PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na czarno a CV .

  • 1. Data: 2002-09-18 16:28:29
    Temat: Praca na czarno a CV .
    Od: "Artur" <a...@x...wp.pl>

    Bedac przez ponad rok czasu na bezrobociu, pracowalem przez pewien okres
    czasu na czarno. W zwiazku z tym mam dylemat jak w obecnej chwili zaznaczyc
    taki okres w CV. Co napisac? Prosze o rade.

    --
    Artur
    mailto:a...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2002-09-18 16:33:40
    Temat: Re: Praca na czarno a CV .
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Artur a...@x...wp.pl
    > Bedac przez ponad rok czasu na bezrobociu, pracowalem przez pewien
    > okres czasu na czarno. W zwiazku z tym mam dylemat jak w obecnej
    > chwili zaznaczyc taki okres w CV. Co napisac? Prosze o rade.

    jeżeli ten okres był w sensie zawodowym ważny to proponuję:
    - od (data) współpracuję nieetatowo z agencjami (firmami itd) jako:
    bllablapter

  • 3. Data: 2002-09-18 18:18:16
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > jeżeli ten okres był w sensie zawodowym ważny to proponuję:
    > - od (data) współpracuję nieetatowo z agencjami (firmami itd) jako:
    > bllablapter

    Nie pisz ze "bezetatowo". po prostu napisz co robiles i na jakim
    "stanowisku" wykonywales swoje obowiazki. Jesli Twoje CV kogos zainteresuje
    to wezmie cie na rozmowe i juz. Mysle, ze to jest malo weryfikowalne chyba
    ze zazadaja od ciebie swiadectwa pracy.

    jacek

  • 4. Data: 2002-09-18 18:22:07
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 20:18:16 +0200, "Jacek" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mysle, ze to jest malo weryfikowalne chyba
    >ze zazadaja od ciebie swiadectwa pracy.

    Jak już się na Ciebie zdecydują to raczej zawsze żądają ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 5. Data: 2002-09-18 19:04:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <k...@4...com> jerzu napisał(a):

    > Jak już się na Ciebie zdecydują to raczej zawsze żądają ;-))

    No to wtedy mówisz, jak było. :)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-09-19 07:25:47
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl>

    > Jak już się na Ciebie zdecydują to raczej zawsze żądają ;-))

    To może napisz "współpracowałem z firmami"...

    Wojtek