PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na AS/400

  • 1. Data: 2005-06-21 12:25:05
    Temat: Praca na AS/400
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow,

    Czy orientujecie sie moze jakie wymagania finansowe moze stawiac pracodawcy
    (przyszlemu ;)) osoba znajaca platforme AS/400. Wdrozenia systemow klasy ERP
    (finanse-ksiegowosc). Programowanie w RPG-u.....??
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-06-21 13:16:53
    Temat: Re: Praca na AS/400
    Od: "Patrycjan" <...@a...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ERP
    > (finanse-ksiegowosc). Programowanie w RPG-u.....??

    Od 4k PLN na początek, a po okresie próbnym +50% :)

  • 3. Data: 2005-06-21 13:19:11
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2005-06-21 14:19:41
    Od: p...@o...pl

    Wołomin pod Warszawą
    98 rok
    stawka 1300 zł dla osoby po studiach informatycznych
    z doświadczeniem 1,5 roku na takim komputerze.

  • 5. Data: 2005-06-21 14:24:03
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > Wołomin pod Warszawą
    > 98 rok
    > stawka 1300 zł dla osoby po studiach informatycznych
    > z doświadczeniem 1,5 roku na takim komputerze.

    1300 zl ???????? powaga ????????????????

  • 6. Data: 2005-06-21 15:16:53
    Od: p...@o...pl

    > 1300 zl ???????? powaga ????????????????
    100%-owa powaga. 1,3 tyś złotych. Nie pomyliłam się w zerach.
    Doświadczenie na AS-400 to właściwie większe, bo
    1,5 roku to jak zaczynałam pracę w Wołominie, a w 98 roku to tę pracę
    skończyłam w Wołominie, a nie zaczynałam.
    Te 1300zł to ostatnia , największa stawka, nie pierwsza.

  • 7. Data: 2005-06-21 16:28:38
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2005-06-21 19:52:41
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Robert napisał(a):
> [...]
    > (przyszlemu ;)) osoba znajaca platforme AS/400. Wdrozenia systemow klasy ERP
    > (finanse-ksiegowosc). Programowanie w RPG-u.....??

    Znanie AS/400 to duzo i metnie powiedziane. No i pytanie do czego
    pracodawca potzrebuje speca od asa.
    Admin moze dostac kilka tysiecy netto a informatyk szmatowy 800 zl brutto.
    Godzina programisty do JDE na AS/400 kosztuje 50$ (naturalnie pisze o
    kwocie dla firmy "wypozyczajacej swojego programiste do oprogramowania
    nowego modulu czy procesu)

  • 9. Data: 2005-06-22 08:52:11
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Godzina programisty do JDE na AS/400 kosztuje 50$ (naturalnie pisze o
    > kwocie dla firmy "wypozyczajacej swojego programiste do oprogramowania

    Mam na mysli 8 letnie doswiadczenie pracy na As/400. Umiejetnosci admina,
    opera, i progamisty RPG. Jest pare ofert w sieci . gdzie trzyba podac
    wymagania finansowe

  • 10. Data: 2005-06-22 21:53:48
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Robert napisał(a):

    > Mam na mysli 8 letnie doswiadczenie pracy na As/400. Umiejetnosci admina,
    > opera, i progamisty RPG. Jest pare ofert w sieci . gdzie trzyba podac
    > wymagania finansowe

    No coz - sadze, ze 3 tys netto jest absolutnym minimum, schodzac ponizej
    ktorego stawiasz pod znakiem zapytania swoje kwalifikacje.